DEN BESTE DAGEN PÅ LENGE

Categories Blogg

I går ble jeg overrasket av verdens fineste venner med Brunch på Michaels, og jeg får virkelig ikke sagt det nok hvor evig takknemlig jeg er for alle menneskene jeg har i livet mitt 🥺❤️ Jeg måtte felle noen tårer da jeg kom i går, for jeg hadde aldri forventet at så mange skulle være tilstedet for å ha en “siste” fest i Oslo sammen med meg 💕 Vi jentene har snakket så lenge om at vi skulle dra på Brunch på Michaels, så det var virkelig på tide at vi fikk dratt. Jeg vil forresten bare anbefale alle dere å ta dere en tur, det var så god stemning, drit bra service og god mat. Jeg kommer helt klart til å dra tilbake!

Etter Michaels dro vi en tur til Cornelia på vors, før vi endte opp på Louise. Det var typ umulig å få bord i går ettersom at vi ikke hadde booket noe, så det var det eneste stedet som var åpen for drop in da vi var en ganske stor gruppe. Jeg tror jo egentlig det lønner seg å booke en god stund i forveien nå under Corona, for jeg forstår jo at det er vanskelig å få tak i drop in bord når det er mye restriksjoner på avstand, antall mennesker +++. Jeg koste meg uansett så mye i går, og jeg har virkelig verdens verdens beste venner. Jeg føler meg så ekstremt heldig og ikke minst takknemlig 😭 Nå skal jeg begynne å flytte ut av leiligheten, så vi snakkes senere.

4 kommentarer

4 thoughts on “DEN BESTE DAGEN PÅ LENGE

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *