NOEN FUN FACT OM MEG

Categories Blogg

🌸 Jeg snakker jo veldig om singellivet som at jeg har ingen filter eller grenser, men sannheten er at jeg er livredd for å møte nye mennesker og jeg orker ikke å ta meg spesielt tid til å bli kjent med eller oppsøke gutter. Jeg er heller ikke typen til å ha one night stand da jeg er livredd for at personen jeg eventuelt skulle tatt med meg hjem er helt crazy, MEN jeg har altså hatt det en gang i hele mitt liv. Det er for det første noe av det kleineste jeg har gjort, og han tilbydde meg capri sonne da vi var ferdige 🙂 Over til poenget. Jeg var så klein dagen etterpå da jeg våknet, så jeg sneik meg faktisk ut av huset hans. Vi har ikke snakket sammen siden, og jeg kan virkelig ikke forstå hvorfor.

🌸 Jeg tror alle som ikke skriver smilefjes i meldinger er sure. Jeg får seriøst helt vondt i magen når folk skriver sånn “Hei, ja, nei, hadebra og OK”. Jeg skriver til og med hjerter og smilefjes til samarbeidspartnerne mine for at jeg er så redde for at de skal tro jeg er sur på melding 😂 Jeg avslutter også alltid med “masse klemmer”. Veldig profesjonelt om man skal si det sånn.

🌸 Det er kanskje ikke noe hemmelighet at jeg har en dominerende og ikke minst sterk personlighet, og jeg har merket gjennom de siste årene at det er flere gutter/menn som ikke takler det så bra. Jeg tror det kan virke skremmende for noen, da mange menn gjerne skal ha den der autoritære holdingen der de skal være “on top”. Jeg vil aller helst ha en som har en sterk personlighet, og som kan sette meg på plass tilbake. Jeg tror jeg trenger en sånn kjæreste en eller annen gang i fremtiden, ellers er jeg redd for at jeg kan ha for lett for å overkjøre enkelte personligheter, og det ønsker jeg selvfølgelig ikke.

🌸 Jeg klarer ikke å være langsint uansett hvor hardt jeg prøver. Etter alt som har skjedd i ungdomstiden min så tror jeg at jeg har blitt litt likegyldig, og at jeg ikke orker å bruke energi på å være sint eller skuffet over mennesker rundt meg. Det har vært tilfeller der jeg har funnet ut i ettertid at personer jeg virkelig har brydd meg om har gjort ting mot meg som jeg egentlig ikke burde ha latt gå. Likevel har jeg ikke sagt noe som helst, og egentlig bare latet som ingenting. Jeg takler bare ikke drama, krangling og dårlig stemning, det er seriøst det verste jeg vet.

🌸 Jeg gikk med enten alt for store bher eller sokker i bhen i kanskje to år for at puppene mine skulle se større ut. Det er helt rart og litt trist å tenke tilbake på hvor mye man brydde seg om ubetydelige ting som ungdom.

🌸 Aporpos undertøy, jeg stjal min storesøster sine stringtruser da jeg var sånn 12 år gammel. Jeg turte ikke å kjøpe mine egne eller spørre mamma om jeg kunne få det, så jeg brukte istedenfor hennes i kanskje 1 år. Jeg hadde no shame, og viste stolt frem trusekanten min til alle sånn at folk skulle se mine stjålne stringtruser.

🌸 Jeg er veldig dårlig til å variere når det kommer til mat, og har null problem med å spise akkurat det samme flere ganger i uken i månedsvis. Jeg tror nok det handler mye om at jeg virkelig ikke liker å lage mat, så jeg prøver aldri å finne nye oppskrifter eller lære meg noe nytt. HEHE UPSI

2 kommentarer

2 thoughts on “NOEN FUN FACT OM MEG

  1. OMG, ja, enn at det var typ inn å vise stringtrusa! Haha, huff! Jeg er også sånn på middager. Jeg har 7 middager jeg kjører! Det samme året rundt på mandag, tirsdag o.s.v hver uke! Haha! Så jeg har alltid den samme handlelisten! Loooord! Men jeg liker det sånn! 😉 Du finner deg nok en mann med bein i nesa og masse personliget som tar deg med storm om noen år! 😉 Inntil videre – nyyyt singellivet, fine deg! <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *