DENNE REISEN VIL VÆRE ANNERLEDES

Categories Blogg

Er det en ting jeg har vært litt bekymret for når det kommer til denne reisen til Los Angeles, så er det at jeg er den eneste som blogger. Det vil nok for mange høres helt teit ut, men det å være den eneste som jobber på ferie gjør deg fort til den “kjipe”. De andre turene har jeg vært sammen med andre bloggere, noe som gjør at vi kanskje “forstår” hverandre mer. Martine og jeg ble sittende et par ganger alene i leiligheten sist tur for å blogge, mens de andre dro ut for å gjøre noe annet. 

Jeg forstår jo veldig godt at de andre som er med ikke orker å sitte inne i leiligheten å vente på at jeg skal bli ferdig, men jeg kjenner at jeg gruer meg litt til å være den kjipe som må si nei til å være med på ting. Heldigvis har jeg vært så mange ganger i Los Angeles at jeg ikke må være med på absolutt alt i frykt for å gå glipp av noe. Denne turen har jeg også lyst til å bruke til mer trening og jobb (dvs skape bra innhold), og ikke bare potetgull og festing. De har så mange steder du kan få tak i digg og sunn mat, så jeg kjenner at jeg skal ha en litt annen vibe denne turen haha. La oss ikke glemme de fantastiske mulighetene man har til å hike, så jeg har allerede innstilt meg på å være aktiv. Det eneste som gjenstår er jo å se bare å se om jeg faktisk klarer det, har du troa? 😂 Det er faktisk bare litt over fem uker til vi reiser, og jeg kan virkelig ikke vente med å jobbe fra et annet land og være sammen med jentene. 

5 kommentarer

5 thoughts on “DENNE REISEN VIL VÆRE ANNERLEDES

  1. Hei.
    Jeg og min familie vurderer kanskje å dra til Florida i mars da vi fant rimelige turer dit. Vi har aldri vært i USA før.
    Er det dyrt å leve der?
    Og hva må ordnes før avreise evt og hva er viktig å ta med seg?
    Føler du er den rette personen å spørre da du har vært der flere ganger pluss at jeg leser bloggen din fast 😁

    Klem Linda

    1. Norske priser, i tillegg til at du må tipse ganske mye når du er ute å spiser. Det eneste som er viktig å huske på er å søke ESTA før man drar, dette anbefaler jeg å gjøre i god tid i forveien 🙂 Anbefaler å leie Airbnb da hotell ofte er mye dyrere 🙂

      1. Ok så vi trenger ikke dra til ambassaden å søke om visum? Kun ha med esta søknaden og reisedokumenter evt bare?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *