UKEN SOM GIKK

Categories Blogg

Reklame | Nelly

Kjole. HER / Sko. HER

Akkurat nå. 

Jeg trodde seriøst det var en myte eller en dårlig unnskyldning at man blir ødelagt av å feste jo eldre man blir, men jeg kan skrive under på at det er sant. Jeg skjønner jo at jeg ikke har like lett for å feste når jeg er 40 år, sammenlignet med 20-årene, men jeg hadde aldri sett for meg at det ville komme i en alder av 24. Det er bare et par år siden jeg kunne feste flere dager i strekk, men nå er jeg altså helt ødelagt på en mandag. Jeg har prøvd en stund nå å overtale meg selv til å dra på trening, men det var virkelig tyngre enn hva jeg hadde forventet haha. 

Ukens tanke. 

Jeg synes nesten det er skremmende å tenke på hvor slem vi kan være mot oss selv noen ganger. Det ligger virkelig noe bak det at man er sin egen verste fiende, for herregud så utrolig mange slemme ting man kan fortelle seg selv i løpet av en dag. Jeg har begynt å legge merke til hvor mye negativt jeg forteller meg selv, og det er virkelig ikke bra. Jeg var til og med så streng mot meg selv at jeg dro hjem å byttet kjole i går. Jeg følte meg så ukomfortabel i en kjole som er helt amazing, og det som kanskje var mest irriterende var at jeg hadde ingen anelse om hvorfor jeg følte det sånn. Jeg går jo vanligvis ikke i så fine kjoler, så det var nok en god blanding av alt. Jeg kjenner likevel at jeg er skikkelig irritert på meg selv i dag som faktisk dro hjem å skiftet, ALTSÅÅÅ WHYYYY??

Ukens høydepunkt.

Det kan jo ikke være annet enn Nelly-festen og alle de fantastiske menneskene jeg har møtt denne helgen. Dere vet jo hvor livredd jeg er for eventer da jeg alltid føler meg så liten, dum og usynlig, men denne helgen var virkelig annerledes. Vi var en veldig fin gjeng som reiste sammen, og jeg fikk bli bedre kjent med flere i bransjen min. Det var virkelig så bra, og jeg hadde absolutt ingen grunn til å grue meg. 

Ukens cravings. 

Jeg tror ikke jeg har hatt noen spesielle cravings denne uken, tro det eller ei. 

Ukens irritasjonsmoment.

Jeg føler meg litt kjedelig som ikke har noe å særlig å komme med her heller, men det er ikke noe spesielt som har irritert meg denne uken. Uansett hvor klisje det høres ut så har jeg begynt å jobbe for å endre tankegangen min totalt. Jeg skal lære meg å legge fokuset et annet sted enn på de tingene som er negative, og jeg skal rett og slett bare jobbe skikkelig med meg selv. Nei, jeg skal ikke bli et irriterende menneske som ser positivt på absolutt alt, men jeg skal bare bli et litt bedre menneske. 

Ukens positive. 

Jeg har hatt en veldig fin uke, så det er vanskelig å velge noe. Det var kjempekoselig å bo hos Ine, jeg fikk endelig nye negler og jeg har fått være i fantastiske Stockholm sammen med fine jenter. 

Ukens avgjørelse. 

Nå skrev jeg vel egentlig litt om det over her, men jeg har bestemt meg for å begynne å jobbe enda litt hardere, og jeg skal jobbe med å endre hele måten jeg tenker på. Hvordan vi tenker om verden, jobb, andre og oss selv har så utrolig mye å si uten at vi egentlig tenker over det. Jeg vil utvikle meg, så jeg har veldig mye å lære de neste ukene, månedene og årene. 

Ukens handleliste.

Kjole. HER / Jakke. HER / Topp. HER

12 kommentarer

12 thoughts on “UKEN SOM GIKK

  1. Ukens irritasjonsmomentet ditt kunne også vært at dere bloggere har blitt lurt trill rundt i forhold til myflawless

  2. Er faktisk helt ærlig skuffet over at så mange influensere ble lurt av myflawless og bsmooth. Altså det er greit å gjøre feil men altså. Når dere reklamerer for diverse produkter så forventer vi ikke bare en viss kvalitet, men også at det faktisk er trygt å bestille. Var mye med siden som var shady, som feks at flere bilder va stjelt, anmeldelsene på siden var åpentbart fake da de endret navn og bilder på de forskjellige “personene” ut i fra hvilken landekode man hadd bak siden og trustpilot… Skjønner det ikke alltid er lett å vite om alt er ekte eller ikke Men vi forventer at dere sjekker ut bedrifter litt nøyere når det er snakk om en bedrift nesten ingen har hørt om fra før… :/ Folk stoler tross alt såpass på dere. Spesielt skuffende at folk har prøvd å advare og så får kommentarene slettet og blir blokker (ikke at du har gjort det, men enkelte andre). Selv om det tok tid, så er det fint at du og Sofie Karlstad hvertfall advarer mot myflawless/bsmooth nå. Håper dette har vært en lærepenge til både influensere og alle oss andre💜

  3. Noe jeg har gått glipp av? Hvorfor har bloggere blitt lurt trill rundt? Jeg bestilte gjennom en blogger, og elsker virkelig mitt produkt derfra! 🤩

  4. Noe jeg ikke har fått med meg? Hva er det de har lurt bloggere med? Jeg kunne ikke vært mer fornøyd med produktet fra dem 🤩

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *