DENNE UKENS HANDEL

Categories Blogg

Nå er vi tilbake til å være to igjen, og det ironiske er at vi brukte mye mindre penger på mat denne uken enn da jeg var alene. Jeg forstår virkelig ikke hva jeg kjøpte som var så himla dyrt forrige uke, men jeg får vel bare skylde på Pepsi Max og gulost. Jeg har forresten ikke spist en hel ost alene på en uke, men Kiwi hadde Norvegia på tilbud så vi valgte å kjøpe denne uken også.

Høydepunktet med å handle på Kiwi er helt klart Jacobs Limonade og ingefærshot fra Cevita. Det beste er jo å lage hjemmelaget ingefærshot, men ettersom at jeg ikke har orket å kjøpe meg en juicepresser så er det enklere å bare kjøpe. Jeg har prøvd en del merker, og jeg synes helt klart at Cevita sin er den beste. Det anbefales på det sterkeste, spesielt nå som det er viktig å tenke litt ekstra på immunforsvaret vårt.

Utenom det så har jeg vel egentlig bare handlet det vanlige, og som dere ser så skal vi kose oss med både pizza og taco i helgen. Handelen kom på ca 940 kroner, noe jeg absolutt ikke synes var noe ille for to personer. 

6 kommentarer

6 thoughts on “DENNE UKENS HANDEL

  1. Kan hende du allerede vet det, men du kan lage ingefærshot uten juicepresse. Finnes masse oppskrifter på nett hvor du koker med vann og f.eks eple, appelsin og sitron. Kjempe godt ☺️

    1. Hei,har en kjempe god oppskrift på ingefærshot uten juicepresse.
      1liter vann
      halv ingefær(hakkes i biter)
      kokes i en time,avkjøl etterpå.
      så tar du en spiseskje honning,1tskje gurkemeie krydder og presser en sitron.
      puttes på en stor flaske,riste så du blander.
      sett i kjøleskap og ta en shot eller to hver dag,nyyydelig.Flaska kan stå i en uke😀(denne oppskriften brukes på fler reabilliterings senter)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *