JEG HAR BEGYNT Å PAKKE

Categories Blogg

Det aller kjedeligste med å flytte er helt klart pakking. Med tanke på hvor mye jeg har flyttet i løpet av livet mitt så burde jeg egentlig være ekspert på dette, men jeg er vel heller tvert i mot. Jeg pakker alltid med meg ting jeg egentlig ikke har bruk for lengre, klær jeg kanskje ikke har brukt på et år osv. Jeg har likevel bestemt meg nå for at jeg KUN skal ta med meg det nødvendige, så skal jeg gi noe bort og selge noe. Jeg skal jo ikke ha et eget hjem på minst to år, så det er mye av møbler, pynt og andre ting som jeg ikke kommer til å ha bruk for når den tid kommer.

Jeg starter virkelig med helt blanke ark, og når jeg bestemmer meg for å kjøpe en ny leilighet så vil jeg være tilbake der jeg var da jeg flyttet hjemmefra som 18-åring. Mange av de tingene jeg har nå har jeg hatt siden den gang, og det føles litt rart å skulle gi slipp på det. Det er jo over 7 år siden, så det begynner vel å bli på tide med noe helt nytt. Ut med det gamle, og inn med det nye. Er det ikke det man sier da? 🤷🏼‍♀️

3 kommentarer

3 thoughts on “JEG HAR BEGYNT Å PAKKE

  1. Smart me pakking 🙂

    Kor gjør du av tingan som e i leiligheta sia leiligheta dåkkers e solgt ? 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *