DENNE UKENS HANDEL

Categories Blogg

Som dere vet så er ukens høydepunkt alltid å handle mat. Jeg har vel innsett at jeg ikke akkurat har et så veldig innholdsrikt liv når høydepunktet for uken er å dra på matbutikken 😅 Det er likevel viktig å sette pris på de små tingene i livet, spesielt nå som vi lever i en litt annerledes tid. Jeg har selv blitt mye flinkere til å sette pris på det jeg har rundt meg, som å høre på julemusikk, tenne lys, spise god mat, kose seg med film og godteri og selvfølgelig handle mat. Jeg vet det er klisje det jeg skal si akkurat nå, men shit så mye bedre livet blir med en gang du lærer deg å sette pris på de små tingene rundt deg. Tidligere måtte jeg reise for å kjenne på noe form for lykke, men nå er det ikke så mye som skal til før jeg finner gleden <3 Jeg føler meg som en helt annen person som skriver dette, men så har jeg også vokst og endret meg mye de siste månedene. Det tror jeg kanskje de fleste av oss har?

Som dere ser så har vi ikke handlet så mye denne uka, da vi allerede hadde mye av de tingene vi bruker hjemme. Mamma skal begynne å bake denne uken, noe jeg gleder meg skikkelig til. Jeg har aldri likt å bake, så jeg har åpenbart ikke hatt interessen for å lære det heller. Det er derfor digg å bo sammen med noen som elsker å bake, for shit som jeg skal kose meg fremover 😍

Jacobs pizzabunn anbefales på det sterkeste, så god 😍

Skogsbærblandingen jeg alltid bruker i havregrøten min.

Pizzatime!!!! 😍

Denne er såå god <3

Denne handelen kom på 700 kroner ❤️

3 kommentarer

3 thoughts on “DENNE UKENS HANDEL

  1. Æ lagra førræsten nån av bildan sånn at æ ska klare og huske ka æ ska kjøpe næste gang æ ska og handle, ska selvfølgelig slætte dæm ætterpå 🙂 Måtte bare si ifra sånn i tillfelle du sku bli sur 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *