DENNE UKENS HANDEL OG MIDDAGSOPPSKRIFT

Categories Blogg

Se på det gulet håret til Morten i bakgrunnen, hahaha!!

I går bestemte jeg meg for å kun handle det jeg trengte på butikken, og som dere kanskje ser så var denne ukens handel betraktelig mye mindre og ikke minst billigere enn de jeg har hatt tidligere. Jeg betalte bare litt i overkant av 300 kroner for dette, mye av grunnen er nok for at jeg handlet på Rema 1000 istedenfor Coop. Jeg eeelsker Coop Obs, men når jeg ikke skulle handle noe særlig så kunne jeg like gjerne dra på en butikk som er mer rimelig. Jeg har også kommet inn i den perioden der jeg virkelig craver grøt, så jeg kunne virkelig ikke la være å kjøpe det. Det er jo bare så digg, NAM!!

Jeg ser forresten at jeg får en del spørsmål om jeg kan dele litt oppskrifter på middagsretter som er vegetar. Jeg skulle ønske at jeg kunne være Hellstrøm akkurat nå, men jeg gjør ikke noe særlig spesielt annet enn å blande veldig mange foskjellig grønnsaker. I går testet jeg ut bønne-spagettien, og jeg må virkelig si at jeg er overrasket over hvor god den var. Jeg var veldig skeptisk da den luktet helt grusomt, men den smakte overraskende bra. Jeg fikk kjøpt den på Coop Obs i Sverige, så jeg er helt sikker på at du vil finne den på hvilken som helst Coop Butikk når du er på Harry Handel.

Utenom “spagetti” så hadde jeg Dolmio saus med hvitløk, en vegetarpølse, kidney bønner, hvite bønner, røde linser, løk, purreløk og chilli. Både Morten og jeg var positiv over dagens middag, så jeg måtte rett og slett bare dele den med dere. Dette er absolutt noe jeg kommer til å lage igjen.

1 kommentar

1 thought on “DENNE UKENS HANDEL OG MIDDAGSOPPSKRIFT

  1. Hei kjære fine Sofie, du kan ta dette som kritikk eller som konstruktivt kritikk det er helt opp til deg. Du bryr deg om Miljøet og Dyr virker det som, MEN fortsatt velger du å promotere f.eks. Nelly Virkelig? Aner du hvor dårlig dette er for vår kjære jord? Fast fashion som du og SÅÅÅÅ mange andre influensere ødelegger jorda vår mer enn du aner. Plis les deg opp mer på Fast fashion det skader jordkloden vår så myeeee. Du kan ta dette akkurat som du vil. Ha en fin dag videre(:

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *