UKEN SOM HAR VÆRT

Categories Blogg

Reklame | annonselenker Nelly

Ukens positive:
Jeg er ferdig med ALLE julegavene utenom mamma og Morten, noe som føles SÅ deilig. Jeg hater alt stresset som kommer sammen med julen, så nå skal jeg virkelig bare nyte de dagene fremover, slappe av og bare kose meg skikkelig.

Ukens utfordring:
Finne ut hva jeg vil med livet mitt, enkelt og greit. Jeg tror ikke jeg kjenner eller vet om noen som er så usikker og frem og tilbake som meg selv. Problemer er bare at jeg vil 284784 forskjellige ting, og da er det litt vanskelig å vite hvor man skal starte noen ganger.

Akkurat nå
Akkurat nå sitter jeg å forhåndsskriver dette innlegget ettersom at bloggerne kommer i morgen og jeg mest sannsynlig vil være opptatt hele dagen. De skal være her å filme frem til torsdag, så jeg må virkelig bare være flink til å prioritere bloggen når jeg kan. Jeg gleder meg så til å se Mila igjen <3 Det er hun som har fulgt hele min reise denne sesongen, og hun er SÅ fantastisk!!

Ukens kjipe:
Det er jo helt klart at Morten flytter om noen dager bare, wæææ!!

Ukens cravings:
Sjokoladefamilien, nam nam!

Ukens valg:
Jeg har ikke tatt noen spesielle valg denne uken, men jeg skal nyte de siste dagene sammen med Morten, trene og fokusere på jobb.

Ukens høydepunkt:
Selv om jeg ikke er så glad i å dra ut, så hadde vi det veldig gøy på lørdag. Det er så sjeldent alle har tid til å samles, så jeg elsker de dagene der det faktisk skjer.

Ukens tanke:
Det er rart hvordan man kan dele så mye i det offentlige, men likevel er det så mye som ingen vet. Det er mange sider ved livet som jeg holder unna bloggen, Snapchat, YouTube og Instagram. Det er mange forskjellige grunner til det, men når alt kommer til alt så er det jo letter å dele det som er bra og morsomt, istedenfor de tingene som kanskje er vanskelig. Jeg tror nok det er mange som kan kjenne seg igjen i akkurat det, for hvor mange ganger har vi ikke svart “det går bra” på spørsmål om “hvordan har du det?”. Det er jo generelt veldig vanskelig å snakke om de tingene som ikke alltid er så perfekte, og det er virkelig noe jeg har lyst til å jobbe med.

Ukens sang:
Lewis Capaldi

Ukens handeliste

RABATTKODE: NILSEN25 GIR DERE 25% RABATT PÅ HELE NELLY 🖤


Genser. HER / HER / Jakke. HER

4 kommentarer

4 thoughts on “UKEN SOM HAR VÆRT

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *