DENNE UKENS KJØLESKAP

Categories Blogg

Morsomt at vi handlet for 3500 kroner, og dette er hvordan kjøleskapet ser ut. Skulle vi dømme ut i fra alle posene jeg la ut i går så skulle det ha vært mye mer, men vi kjøpte en del frysevarer også. I tillegg til at mye av maten er kjørt inn til besteforeldrene mine da vi skal feire jul der <3

Jeg har fått helt dilla på ingefærshot, og tar det hver eneste morgen. Cevita sin er veldig god, men Coop har også en som jeg liker godt.

Om du ikke har smakt Mager Kesam med pasjonsfrukt og mango, så anbefaler jeg det på det sterkeste. Det er så digg sammen med frukt eller i Smoothie, NAM!

Etter å ha hengt masse med Nina så har jeg fått så dilla på å lage mat med grønnsaker og bønner. Jeg forstår jo endelig hvor kjedelig jeg har vært matveien, og det var virkelig på tide med noen nye matvaner.

uuuupsiiii, bare en igjen.

Her ser dere julemiddagen min. Jeg skal selvfølgelig ha annet tilbehør til også, så det kommer til å bli skikkelig digg. Jeg har faktisk aldri likt julemat, så jeg føler ikke at jeg går glipp av noe akkurat.

Denne er så god, men den er alt for dyr til at jeg kjøper den så ofte. Jeg tror den koster rundt 40 kroner, noe som er helt sinnsykt for en juice.

Mye av pengene gikk også til godter i julen. Vi har fylt opp en hel pose med bare sjokolade og smågodt, så om ikke jeg får hull i tennene de neste dagene så vet ikke jeg.

Dette bruker jeg som erstatter for kylling, og det smaker så godt. Til og med mine venninner som er skeptisk til vegetarmat liker Quorn sine “bitar”.

Kiwi har en “kjøttdeig” i ferskvaredisken som er min favoritt, men denne er en god nummer to.

Noen som har prøvd disse før? 

6 kommentarer

6 thoughts on “DENNE UKENS KJØLESKAP

  1. Anbefaler virkelig veganmisjonen sine «vegisterkaker», de er såå gode og kjempe enkle å lage! Blir julematen her i år:-)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *