HELGENS PLANER

Categories Blogg

Fredag: 
I dag hadde jeg store planer om å erobre verden ettersom at jeg har klart å opprettholde gode rutiner siden jeg kom hit. Jeg tror likevel mørketiden har tatt meg nå, for herregud så trøtt jeg er. Jeg klarte å kjempe meg opp av sengen rundt halv 9, og klarte så vidt å holde meg våken til og med etter energidrikke. Jeg endte til slutt med å sovne på sofaen fra 4 og helt frem til nå, så jeg har virkelig ikke fått gjort en damn shit i dag. Jeg blir alltid litt oppgitt over meg selv når jeg ikke føler meg produktiv nok, men det må også være lov til å ha slike dager der man bare slapper av. Jeg har akkurat laget Nachos til mamma og meg, så nå skal jeg spise litt også er det work work work wok.

Lørdag:
I morgen SKAL jeg komme meg på trening siden jeg ikke fikk trent i dag. Jeg må også en liten tur på shoppingsenteret her i Tromsø da det er et par ting jeg mangler. På kvelden skal jeg fikse neglene mine før jeg skal møte jentene og DRA UUUT!! Dere vet jo at jeg elsker utelivet her, så dere kan tro jeg gleder meg. Det begynner også å bli en liten stund siden jeg har sett vennene mine også så det er alltid like koselig hver gang vi møtes.

Søndag:
Jeg kan virkelig ikke drikke så mye på lørdag, for på søndag skal mamma og jeg reise på besøk til besteforeldrene mine og hjelpe de å pynte til jul. Vi skal jo feire julaften der, men på grunn av at mamma jobber så må vi dra noen dager før å gjøre alt klart. Det er jo litt kjipt å begynne med det på julaften, så da må man bruke de dagene man har. Jeg gleder meg i alle fall veldig til å se de igjen, og få være litt i stallen sammen med hestene.

Hva skal dere i helgen? <3

6 kommentarer

6 thoughts on “HELGENS PLANER

  1. Blir nok koselig å se besteforeldrene dine igjen! 😀 Skal ha en ganske rolig helg, trene og fixe klart til å dra til familien på mandag! Ha en fin helg, Sofie! Kos deg med dine! <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *