DENNE UKENS MATHANDEL

Categories Blogg

Jeg har endelig begynt å bli flink til å spise maten jeg har i fryseren, istedenfor å tenke at “jeg tar det senere”. Jeg har også begynt å skrive handleliste for å unngå å kjøpe ting jeg allerede har, noe jeg vanligvis alltid gjør. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg elsker å bruke penger på mat. Det er ikke noe som er mer digg enn å fylle opp kjøleskapet med alt man har lyst på, spesielt i disse tider nå som jeg nesten bor i kjøleskapet mitt. Jeg kjøpte uansett bare det som var nødvendig nå, og det er helt klart takket være handlelisten min. Jeg glemmer alltid hva jeg har hjemme, og kjøper derfor ofte mat som ikke er nødvendig. Jeg har virkelig bestemt meg for å bli flinkere på det, for det er jo så kjipt om man ender opp med å kaste mat for at man ikke har klart å spise alt. Det er absolutt ikke bra for hverken miljøet eller lommeboken.

Denne handelen kom på ca 900 kroner.

2 kommentarer

2 thoughts on “DENNE UKENS MATHANDEL

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *