JEG HAR BESTEMT MEG

Categories Blogg

Er det bare jeg som får skikkelig energi av å starte dagen med å vaske leiligheten? Når jeg tenker meg om så er det helt sikkert bare meg ettersom at jeg er over middels interessert i å ha det rent rundt meg. Det får meg uansett på en eller annen merkelig måte til å føle meg bra, så denne dagen kunne virkelig ikke hatt en bedre start. Hvordan har deres dag vært så langt? <3 

Er det noe jeg har bestemt meg for dette året så er det at jeg skal begynne å fokusere på de tingene som er bra for meg. Jeg skal prøve å styre unna det som er negativt, og slutte med de tingene som ikke gjør meg bra lengre. Jeg har vært veldig frem og tilbake på om jeg skal fortsette å blogge da jeg synes det har gitt meg mer negativt enn positivt. Jeg har gått mange runder med meg selv, og funnet ut at jeg ikke er klar for å gi slipp på bloggen. Jeg elsker jo å skrive og kunne dele med dere på en litt mer personlig plan.

Jeg har derfor prøvd å finne ut hva det er som gjør at jeg ikke lengre finner så mye glede i å logge meg inn her, og en av de tingene er helt klart kommentarfeltet. Jeg er sånn sett veldig heldig at det ikke er så mye negativt som skrives her, men jeg kjenner likevel at jeg er ferdig med å gi rom og oppmerksomhet til mennesker som bare ønsker å tråkke andre ned. Konstruktiv kritikk kommer selvfølgelig til å bli godt mottatt, men jeg ønsker ikke lengre at dette skal være et sted for drittslenging. Jeg har derfor bestemt meg for å ikke lengre godkjenne kommentarer som åpenbart er skrevet for å være slem, for jeg kjenner at jeg er ferdig med å “godta” det.

Jeg tenker at om man ønsker å slenge dritt så får man gjøre det på andre plattformer der man ikke kan skjule seg bak anonymitet mer. Som jeg skrev over her så vil jeg selvfølgelig godkjenne kommentarer som jeg anser som konstruktiv kritikk, men der setter jeg faktisk grensen. Jeg ønsker ikke å gi oppmerksomhet til kjipe mennesker, og vil heller ha fokuset på dere som som heier og støtter <3

28 kommentarer

28 thoughts on “JEG HAR BESTEMT MEG

  1. Heia deg!!!😍🥳🥳 Dette er jeg SÅ glad for å lese! Du SKAL ikke måtte godta det fordi du er en offentlig person.🙄 Du er ett menneske du også, for gods sake…!

    Syns det er super bra du tar det steget! All cred for det!😍👏🏼👏🏼🥳

    Og jenter: Vi må lære oss å støtte og heie på hverandre, og slutte med dette tullet å dra hverandre ned!
    #womanempowerwoman!🙌🏽💪🏼🥰😍

  2. Det tror jeg er veldig nyttig å gjøre! 😀 De som kommenterer dritt bare for å være stygg, fortjener ikke plass i kommentarfeltet, rett og slett! Stor klem! <3

  3. Du virker som ei knall dame🙏💕 må si jeg ble litt lei meg når du og Morten har gått fra hverandre. Men det er jo ikke noe vits å forsette når det blir slik. Følg dine drømmer kjære du💕🙏 å ja vi jenter må støtte hverandre mere 💕 klem til deg vakre vesen 💕

  4. Du virker som ei knall dame🙏💕 må si jeg ble litt lei meg når du og Morten har gått fra hverandre. Men det er jo ikke noe vits å forsette når det blir slik. Følg dine drømmer kjære du💕🙏 å ja vi jenter må støtte hverandre mere 💕 klem til deg vakre vesen 💕

  5. Hei Sofie💜💖
    Jeg er helt enig.
    De har ikke behov får å slenge dritt om andre.
    Jeg lurer på om du kunne ha et meetup i i Oslo når dette corona tiden er over?
    Har alltid hatt lyst til å møte deg❤️
    Stor klem🤗💛

  6. Bra avgjørelse – don’t feed the trolls! Fatter ikke hva folk får ut av å skrive slemme og usaklige kommentarer, jeg føler meg mye bedre når jeg gir komplimenter og snakker opp andre. Håper alt er bra med deg <3

  7. Du passer lyst hår så utrolig mye bedre enn mørkt. Kjempe fint 🙂 ønsker deg en fin kveld <3

  8. Hvis du ikke har sett a million Little things på sumo så anbefaler jeg den! Den er så varm, trist, morsom og koselig på en gang <3

  9. Jeg synes du er så sterk💗💪🏻 Og at lks står for det du mener, det er veldig inspirerende💗💕😍 #girlpower💪🏻👩🏼💕

  10. Hei! Har sett deg på paradise hotel og bloggerne og vil bare si at du virker som en fantastisk person! Så snill og jordnær. Så på ditt forrige innlegg at noen prøvde å legge skylden på deg på grunn av at forholdet er slutt og det er så dårlig gjort! Jeg har selv nyrlig gått igjennom et brudd og hadde jeg fått slike anonyme kommentarer så hadde jeg blitt så lei meg når man er så langt nede på grunn av et brudd. Håper du klarer å ikke ta det til deg så mye og at du har det bra. ❤️ Det er så mange som heier på deg! Skjønner godt at du velger å ikke godkjenne slike kommentarer. Tenk hvor fælt de personene må ha det med seg selv når de vil sparke på noen som allerede ligger nede. Stå på Sofie! ❤️

  11. Heier på deg Sofie😁Selv vasker jeg over huset “lett”hver dag,og skikkelig vask hver fredag så det er reint til helgen😁Litt støv på hjernen her kanskje😂

  12. Er det sant at du og Morten ikke er sammen lengre? 😔 Så det på VG sin snapchat bruker så lurte bare på om det var sant….

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *