DENNE UKENS MATHANDEL

Categories Blogg

Jeg tror jeg må komme på en ny overskrift, for ettersom at jeg nå handler 1-3 ganger i uken så er det jo ikke helt riktig å skrive “denne ukens mathandel”. Jeg synes det er vanskelig å skulle handle mye nå som jeg er alene og ikke har bil, så jeg drar derfor flere ganger på butikken. Selv om jeg nok bruker litt mer penger, så føler jeg at jeg er mye flinkere til å faktisk spise all maten jeg kjøper. Tidligere da jeg har handlet mye på en gang så har jeg ikke alltid klart å spise opp alt før det har gått ut på dato, noe som ikke er et problem nå mer. Det er jo veldig positivt da, for det er jo virkelig ikke bra å kaste mat.

Jeg er egentlig ikke så glad i falafel, men disse synes jeg er skikkelig gode. Jeg kjøpte de på Kiwi, men jeg regner med at du kan få tak i det merket på de aller fleste matbutikkene.

Min favoritt når det kommer til vegetarkjøttdeig <3 Den er sååå god!!

Som jeg skrev forrige uke så skulle jeg begynne å kutte litt ned på melkeprodukter, så nå drikker jeg kun mandelmelk. Helt ærlig så merker jeg ikke noe forskjell, og elsker å bruke denne i shake.

Cevita sin ingefærshot er den aller beste, og den som har mest smak også.

Min favorittfrukt 🥺

Jeg unnet meg også moreller, noe jeg vanligvis ALDRI gjør. Det er jo helt latterlig dyrt, så det er noe jeg unner meg en sjelden gang når jeg skal kose meg skikkelig.

Denne er SÅÅ god, nam!!

Denne handelen kom på rundt 400 kroner <3

4 kommentarer

4 thoughts on “DENNE UKENS MATHANDEL

  1. Mye godt her😊👏🏻 Jeg har faktisk laga meg veggisburger for 1 gang for 2 siden og tenkte d var på tide nå og, så d blir digg å ha nå på søndag.:) sånne storhandel blir d svinn med har vi og funnet ut. Så blir vel ca handling 2-3 ganger i uka. Ombestemmer meg og ofte for hva vi skal ha og😅😅

  2. Visste du at hvis man drikker mandelmelk over lengre tid, så blir brystene større?
    Dette kan jeg selv bekrefte at har skjedd med meg, da jeg ikke drikker vanlig melk pga. Laktoseintoleranse.

    Now you know. 😉

  3. Visste du at hvis man drikker mandelmelk over lengre tid, så blir brystene større?
    Dette kan jeg selv bekrefte at har skjedd med meg, da jeg ikke drikker vanlig melk pga. Laktoseintoleranse.

    Now you know. 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *