DENNE UKENS PLANER

Categories Blogg

Reklame | Annonselenker Nelly

Jakke. HER / Genser. HER

Mandag: 
Denne dagen skal ikke brukes på så mye annet enn meg selv. Jeg skal fiske tånegler, ta hudbehandling og dra til fysioterapauten. Det har vært så mye som har skjedd de siste ukene, så jeg måtte ta alle behandlingene  på en dag. Jeg klager ikke, for herregud så deilig det blir med en skikkelig spadag. Jeg skal også innom Byggmakker å kjøpe maling, for neste måned så skal 70% av stua males mørk. Det kommer til å bli dødskult, så jeg gleder meg skikkelig til å vise dere.

Tirsdag:
Morten reiser til Oslo, og jeg skal prøve å få spilt inn litt YouTube. Det er så utrolig lenge siden jeg har måtte gjøre noe helt alene, og jeg føler at det er mer vanskelig å finne ting som er interessant å se på når man bare er en? Jeg tror nok det bare er jeg som overtenker det, men nå som  vi skal være borte fra hverandre en stund så må det forberedes godt.

Onsdag:
Nå er det min tur til å reise, og som dere allerede vet så drar Celine og jeg til Tromsø. Jeg har ikke så mange andre planer denne dagen enn å slappe av, være sammen med mamma og kanskje trene.

Torsdag:
Nå som jeg endelig er i Tromsø så skal jeg selvfølgelig kjøpe meg enten Landgang eller Yonas Pizza. Jeg håper bare at jeg kan bestille pizza uten kjøtt, for jeg kommer faktisk til å gråte om jeg ikke får spist tacopizza når jeg først er der. Denne dagen skal egentlig bare gå til jobb og trening ettersom at jeg har litt planer i helgen.

Fredag:
På fredag skal jeg endelig møte jentene, og vi skal ut å spise tapas. Jeg har ikke sett de på en evighet, så jeg gleder meg skikkelig mye. Tapas er jo også sååå godt, så jeg får bare håpe at de har et godt utvalg på vegetarretter.

Lørdag:
Som de andre dagene så skal jeg selvfølgelig trene, spille inn en video til YouTube og jobbe med bloggen. Jeg håper også at det blir en liten tur ut på byen, da jeg ELSKER utelivet i Tromsø. Det er ingenting som er mer morsomt.

Søndag:
Drar jeg en tur på byen så kjenner jeg meg selv godt nok til å vite at store deler av dagen vil bli brukt på å slappe av. Jeg skal selvfølgelig prøve å presse meg på trening eller en lang tur. Jeg har faktisk bare vært på Fjellheisen i Tromsø en gang, noe som er veldig rart med tanke på at jeg har bodd der i veldig mange år. Jeg har derfor snakket med mamma om å gå opp trappene, slik at vi får en skikkelig treningstur.

8 kommentarer

8 thoughts on “DENNE UKENS PLANER

  1. Ååh du kan så klart bestille pizzaen uten kjøtt! Takopizza med ost og sopp e mye bedre enn med kjøtt faktisk, hehehe. <3

  2. Blir sikker kjempe kos å komme til Tromso og få Mamma tid! Du må nyte max, fine, gode deg! Klem1 <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *