HJEMREISE & IMPULSKJØP

Categories Blogg

Er det en ting jeg virkelig har jobbet for å bli flinkere til, så er det å ikke kjøpe ting på impuls. Jeg vet ikke om dere husker da Morten og jeg var i NYC, og jeg kjøpte to vesker og en Gucci genser på EN DAG? Jeg brukte helt latterlig mye penger, men heldigvis tok jeg til meg litt fornuft å dro å byttet det. Jeg husker at han mannen som jobbet i tollen gikk gjennom bloggen min å begynte å spørre meg hvor jeg hadde gjort av Chanel-vesken og alt annet, og det virket virkelig ikke som han trodde meg når jeg sa at jeg hadde byttet det.

Akkurat nå er det ikke veske jeg har tenkt på, men hest. Jeg brukte store deler av kvelden i går på å sjekke ut annonser på Finn. Jeg måtte til slutt bare fjerne siden, for jeg var veldig nær på å begynne å kontakte selgere. Jeg tror de aller fleste skjønner at jeg ikke har tid til å ha noe hest nå, for det er ekstremt mye ansvar. Ser dere for dere at jeg reiser i stallen hver dag for å ri, fore og rengjøre boksen? Jeg kunne nok gjort det, men da ville jeg jo ikke hatt et annet liv ved siden av. Jeg synes det er stress å reise med tanke på Celine, tenk om jeg skulle hatt en hest i tillegg haha. Det er ikke akkurat noe returrett på en hest, så fra nå av skal jeg holde meg unna slike fristelser. Det er mye bedre å låne en som jeg kan ri når jeg vil, også kan jeg få min egen når livet mitt har roet seg ned om kanskje 20 år.

Jeg sitter faktisk i bilen nå å blogger til dere, og føler meg veldig heldig som kan ha med meg jobben min over alt. Det er så deilig at jeg kan oppdatere dere hvor jeg er, herregud for en frihet. Det har vært så fantastisk å være på hytta, men jeg kjenner at jeg gleder meg litt til hverdag, sunn mat og trening. Det er godt å få litt fri fra alt og alle, men så er det også deilig å komme tilbake igjen. En ting er i alle fall sikkert, og det er at jeg skal til Fosen igjen. Det er så utrolig vakkert her.

2 kommentarer

2 thoughts on “HJEMREISE & IMPULSKJØP

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *