DENNE UKENS SPØRSMÅL & SVAR

Categories Blogg

Reklame | Nelly

Lignene jakke HER / Bukse HER / Sko HER

Det er fortsatt 20% rabatt på HELE Nelly  ❤️KLIKK HER ❤️

Har du merket noe økonomisk etter corona-viruset?
Ja, det har jeg. Noen har satt samarbeid på vent, andre har ikke muligheter til å betale akkurat nå og det er ikke like stor etterspørsel som det vanligvis er.

Er du permitert?
Nei, det er jeg foreløpig ikke.

Har det skjedd noe mellom Andrea og deg?
Nei, det har det ikke. Vi har selvfølgelig mistet mye kontakt ettersom at livet vårt har endret seg mye etter Paradise, men det er ikke noe dramatisk bak det. Vi snakker fortsatt sammen, og jeg håper at jeg snart skal få tatt meg en tur til Kristiansand.

Hvor mye penger har du brukt på coinmaster nå?
Det er skikkelig flaut å innrømme ettersom at jeg selv trodde jeg var den SISTE som kom til å bruke penger på mobilspill, men det er vel rundt 600 kroner nå…

Hva synes du om de første episodene av ex on the beach?
C R A Z Y. Jeg forstår seriøst ikke hvordan folk klarer å være inne i villaen der med så mye drama, men det er jo god underholdning for oss seere.

Stemmer det at du ble spurt om å være med på den andre sesongen som kommer i år av Paradise Hotel? 
Nei, det stemmer ikke. Jeg føler meg uansett veldig ferdig med det, og hadde jeg først skulle sagt ja til noe sånt så hadde det kun vært for maten sin del. Jeg tror ikke dere forstår hvor mye god mat man får servert, og jeg craver den hver eneste dag.

Har noen du kjenner blitt smittet av corona-viruset?
Nei, heldigvis ikke.

Er du redd for at firmaet ditt skal gå konkurs?
Ja, det er jeg selvfølgelig. Jeg tror vi er mange som er bekymret for firmaene våre akkurat nå. Jeg prøver likevel ikke å tenke så mye på det, for man må bare ta en dag av gangen. Jeg har heldigvis ikke masse ansatte jeg må si opp eller permittere, det må jo være helt grusomt for de det gjelder.

Kunne du vært med på “i lomma på Silje”?
Jeg var i en lang dialog med de i fjor, men fant ut at det ikke var noe for meg når jeg måtte begynne å sende over bankutskrifter slik at de kunne se gjennom økonomien min. Jeg forstår jo selvfølgelig hvorfor de måtte gjøre det, men jeg fant til slutt ut at jeg ikke ønsket å brette ut alt om økonomien min til hele Norge. Det er jo ikke sikkert de hadde tatt meg med uansett, men det er ikke et TV-program for meg, hehe.

Kunne du reklamert for slankeprodukter som diverse andre influencere har gjort?
Nei, det kunne jeg så absolutt ikke.

Hva tenker du om at det ikke har kommet noen flere bloggere etter deres sesong av Paradise?
Det har vel kommet en god del bloggere etter vår sesong, og jeg føler at mange av jentene i de andre sesongene (utenom denne) har startet å blogge? Det er jo ikke alle som fortsatte, men det er jo noen av oss som enda holder på.

Er du redd for at noen fra ex eller PH skal starte en blogg?
Nei, det er jeg ikke. Det er plass til oss alle, og det er jo bare hyggelig om flere ser på blogg som en plattform å bruke <3

Er du med i neste sesong av Bloggerne? Håper det!
Først og fremst, tusen takk for det <3 Jeg kan dessverre ikke uttale meg om noe som helst enda, så du må bare vente å se <3

Stemmer det at du har blitt spurt om “skal vi danse”?
Nei, det stemmer ikke. Jeg vet ikke om de har begynt på prosessen så tidlig? Jeg har vel også innsett etter at jeg lastet ned TikTok at jeg ikke kommer til å ha en sjans, så det er vel kanskje for alle sitt beste at jeg ikke er med 😂

Overfører du lønn til Morten som flere andre bloggere gjør?
Nei, det gjør jeg ikke. Vi tjener våre egne penger, og lever ikke av den samme lønna.

Tror du at du kan være smittet av corona?
Man kan jo selvfølgelig aldri vite, men jeg tror ikke det. Jeg har i alle fall ikke noen symptomer, og er frisk som en fisk.

6 kommentarer

6 thoughts on “DENNE UKENS SPØRSMÅL & SVAR

  1. HVOR er hettegenseren og den matchende buksen fra som du har på deg i bildene på snap storyen din?! Kan du plis legge ved link? Ser så sykt digg ut

  2. Hei! Jeg har sett siste episode av «Bloggerne» nå og er rett og slett imponert over deg. Stakkars de som ser deg (og hestehalen, som tydeligvis plager folk 😂) og bare antar at de vet hvordan du er. Du fremstår rett og slett som et godt forbilde – en unge mennesker trenger å se opp til. Måten du står opp for deg selv og dine meninger på er fantastisk å se. Du fremstår som et utrolig gavmildt menneske og måten du og kjæresten er mot hverandre burde være forbilledlig for alle. Håper du har en flott helg!

  3. Heihei! Hvordan er skoene i str? Ser min str er utsolgt, så vurderer å bestille en str opp..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *