20% PÅ HELE NELLY

Categories Blogg

Reklame | Nelly

Det er bare noen få dager igjen av Pink Week der du får hele 20% rabatt på hele Nelly. De har fått inn så mye fint den siste tiden, og jeg kjenner bare at jeg gleder meg mer og mer til sommeren og alle fine kjolene og plaggene jeg kan bruke. Jeg har i alle fall plukket ut mine favoritter til dere ❤️

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL NELLY ❤️

Jakke HER (20%)

Jakke HER (30%)

Veske HER (20%)

Sett HER ( 20%)

Bukse HER (30%)

Topp HER (20%)

Kjole HER (20%)

Topp HER (30%)

Hoodie HER (30%)

Topp HER (30%)

Womanizer HER (20%)

Parfyme HER (20%)

Sko HER (30%)

Kjole HER (20%)

4 kommentarer

4 thoughts on “20% PÅ HELE NELLY

  1. Kan du skrive litt mer om din oppvekst i Tromsø og ditt forhold til byen? Hva er dine favoritt steder og legge ut video der du snakker Tromsø-dialekt?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *