DENNE UKENS SPØRSMÅL & SVAR

Categories Blogg

Reklame | Nelly

Nilsen25 gir dere 25% på ALT fra NLY til og med 23.59 i dag ❤️ KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL NELLY 

Hvor skal du flytte nå?
Jeg skal flytte til Tromsø for en periode til jeg finner ut hva jeg vil gjøre og hvor jeg vil bo.

Hvor mange hunder har du? 
Jeg har bare Celine, og ønsker ikke å ha noen flere akkurat nå.

Hvordan har du det?
Det har vært mye som har skjedd den siste tiden, og jeg kan vel si det sånn at 2020 ikke helt fikk for seg den starten jeg kanskje hadde sett for meg. Det har vært mye som jeg ikke har delt med dere også, som jeg mest sannsynlig aldri kommer til å dele heller. Jeg vil likevel si at jeg har det bra, og at jeg har mye fint å se frem til <3

Gjorde du noe spesielt i påskeferien? 
Nei, det vil jeg ikke akkurat påstå. Jeg jobbet, gikk på tur, spiste god mat, spilte coinmaster og så på film/serie.

Hva er planenen dine når det situasjonen vi befinner oss i har roet seg ned? 
Det eneste som står på agendaen min er å reise.

Når ble du og Elise venner?
Jeg husker ikke nøyaktig når vi ble gode venner, men vi møttes på Stavernfestivalen i 2018.

Hvodan vinne over frykt/redsel?
Hmmm.. godt spørsmål. Jeg tror jo veldig på at det hjelper å snakke med noen om det, og være flink til å utfordre seg selv til å møte de tingene man er redd for. Jeg som for eksempel er kjemperedd for å fly, har likevel presset meg selv til å sette meg på flyet til tross for at jeg har vært livredd. Det gir meg en så mestringsfølelse å klare komme meg på flyet, for å så oppleve at frykten bare var noe jeg selv satt med. Flyskrekken min har blitt mye bedre med årene ettersom at jeg har flydd en del, men jeg har fortsatt en liten vei å gå. Jeg setter meg for eksempel ikke på flyet om det er mye vind ute, og det er vel mitt neste mål å skulle klare.

Har corona påvirket inntekten din?
Litt både og vil jeg kanskje si. Det er ikke like mye samarbeid som før, men jeg klarer meg foreløpig helt fint.

Nevn en kjendis du kunne datet?
Skal jeg bare velge ut i fra personlighet så ville det helt klart vært Scott Disick. Jeg synes han gjør hele serien til Karadashian, og er skuffet over hvor lite han er med denne sesongen 🙁 Om jeg skal gå etter utseendet så måtte det vel vært han som spiller Nate i Gossip Girl, Zac Efron eller Jason Derulo.

Har du tinder?
Nei, det har jeg ikke. Har du sett “meg” så er det en falsk profil som er laget.

Hvor sover Celine? har du henne i bur? 
Celine sover i sengen sammen med meg hver natt. Vi ligger faktisk å spooner, så vi kan vel si det sånn at hun ikke er som alle andre hunder. Jeg tror aldri jeg har hatt henne bur, og er faktisk ganske sikker på at Celine aldri har opplevd å sitte i bur heller. Hun er jo i reiseveska når vi er ute å flyr, men det er vel det nærmeste hun kommer et bur.

Kunne du takket ja til å være med på ex on the beach nå? 
ABSOOOLUTT IKKE. Jeg elsker å se på ex on the beach, og er evig takknemlig for at det gir meg så mye underholdning og glede i hverdagen, men jeg kunne aldri vært med selv.

Tre ting du har lyst til å gjøre innen fem år? 
Oppholde meg mye i USA
Starte et selskap
Bo i utlandet

Har du noen gang blitt påvirket av en norsk influencer til å kjøpe noe?
Det har jeg nok helt sikkert uten å klare å komme på hva det er jeg eventuelt har kjøpt. En ting jeg husker at jeg ble påvirket til så var det å kutte ned på kjøtt etter å ha lest noen blogginnlegg fra Sophie Elise.

Kan du snakke med mammaen din om alt? fra sex til kjærlighetssorg? 
Jeg kan snakke med mamma om absolutt alt, men jeg er ikke så åpen at jeg snakker med henne om sex. Jeg spurte jo henne da jeg var yngre og hadde behovet for å vite og lære, men utenom det så er ikke hun den første jeg forteller slike ting til, haha.

9 kommentarer

9 thoughts on “DENNE UKENS SPØRSMÅL & SVAR

  1. Rabattkoden funker ikke.. Har valgt et fullprisplagg, men det står at den ikke kan brukes sammen med andre rabatter…

  2. Jeg er så evig stolt av arbeider ditt, du er en super Sterk og fantastisk person! Jeg håper så mye at du kan oppleve drømmene dine!❤️

  3. HAHAHA digger scott sin personlighet, men ville aldri vært sammen med han.
    Konstant utro og full i faenskap? bare fordi han er morsom, vil ikke det si han hadde vært en god kjæreste. du er så skrudd i topplokket

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *