DET ALLER VERSTE MED Å BLOGGE

Categories Blogg

Det aller verste med å være en blogger er de periodene der man har totalt skrivesperre, for jobben min går jo ut på å skrive og levere innhold. Det føles dritt å ikke kunne prestere så godt som jeg selv ønsker, men jeg må vel kanskje bare godta at man ikke alltid kan være på topp? 

Dere som har fulgt bloggen min en stund vet hvor stor lidenskap jeg har for reising, og det er denne lidenskapen som gir meg mest inspirasjon. Det begynner å bli en stund siden jeg reiste sist, så jeg tror nok rett og slett bare det er hjernen min som har gått i hvilemodus haha. HELDIGVIS er det ikke lenge til neste tur, noe som vil være godt for både meg og bloggen. 

Jeg vil derfor bare beklage om det har vært litt dårlig fra min side den siste måneden, men jeg prøver virkelig. Jeg kan sitte å stirre på skjermen i to timer uten å komme på noe å skrive om, så det har vært veldig frustrerende til tider. Jeg må uansett bare prøve å gjøre det beste ut av det, så vil nok inspirasjonen komme tilbake etterhvert. 

Jeg hadde derfor satt stor pris på om dere hadde kommet med forslag, ønsker og ideer til blogginnlegg. Det hadde jo vært veldig fint å vite hva dere også savner på bloggen. Takk på forhånd ♥ 

12 kommentarer

12 thoughts on “DET ALLER VERSTE MED Å BLOGGE

  1. Hei skjønne!<3 Er du noe særlig politisk engasjert? Hva er dine tanker rundt ulv i Norge? Abortloven? Me to? Hijab? For mange flykninger/utlendinger i Norge? Hvilket parti står deg nærmest? Hadde vært interessant å høre om syns jeg! 🙂 Digger deg Sofie!<3 Stooor klem til fine deg!<3

  2. Synes det er gøy med “hva har jeg i…”-type innlegg. Eksempel: veske hverdag, veske fest, reiseveske, kjøleskap/matskap, godteskuff, nattbordskuff, badskap etc. Andre innlegg som er interessant: hverdagsvlog og blogg, challange (gjette smaker med bind for øyne, who would u rather, who is most likely to), video der dere ringer fans, innlegg om hva som er typisk deg og Morten, innlegg om sære egenskaper/ting du gjør, tips (serier, mat osv.), også er jo alltid spm.runder spennede!

  3. Kjempefine bilder Sofie <3

    Forslag: mer antrekksbilder, sminkevideo, treningstips, hvordan du klarer å holde deg så positiv, litt mer personlig innlegg når du ikke har det så bra

  4. Kanskje noe om naturlig VS fake?
    Hvorfor du har sprøytet in en hel del Restylane i leppene.
    Hvorfor du er så opptatt av utseendet. Hvorfor det er det viktigste i livet ditt.
    Hvorfor du har så kroppsfokus?

    Det hadde vært interessant å lese. For du er ellers ikke interessant, du må jo leve interessant eller ha interessante meninger for at bloggen din kan bli bra.
    Du drar jo på ulike steder fordi de er bloggvennlig, hallo?? Virkelig?!
    Er det ingen der oppe?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *