UKENS SPØRSMÅL

Categories Blogg

Gleder du deg til å flytte? 

Ja, jeg gleder meg så mye. Leiligheten vår er P E R F E KT! 

Hvordan lager du din guacamole? 

2 Avokadoer
Hvitløk 
Salt og pepper
Litt rømme
Lime
Chilli

Hva hadde du valgt av skal vi danse og farmen? 

Skal vi danse. 

Hva synes du om at Martine har vært med på programmer du selv vil være med på? 

Jeg synes ikke så veldig mye annet enn at jeg virkelig unner Martine alt hun får og har fått til. Jeg regner med at du/dere også ønsker det beste for vennene deres? 

Hvor lenge har du og Morten vært sammen? 

Vi har vært sammen i litt over to år <3 

Hva er dine planer for sommeren? 

Flytte, reise litt, være sammen med venner og utforske Nord-Norge. Jeg har skikkelig lyst til å dra til Lofoten. 

Er det sant at du har kranglet med en svensk blogger? 

Nei, ikke som jeg vet? haha. Jeg kjenner ingen av de svenske bloggerene, og krangling i det offentlige rom er heller ikke min greie. 

Er alkohol og festing aldri et problem i deres forhold? Blir det aldri sjalusi? 

Jeg skal ikke sitte her å si at alkohol aldri har skapt sjalusi og problemer mellom oss, for det har det. Det er likevel ingen av oss som har noe i mot at den andre drar ut, noe jeg er evig takknemlig for. Jeg har alltid vært opptatt av at jeg skal være den samme jenta med kjæreste som jeg er uten, og den single Sofie har alltid tatt seg tid til fest og moro med jentene. Heldigvis er Morten like sosial som meg, så vi forstår hverandre veldig godt på det punktet. Det er også viktig for oss å ikke begrense hverandre, for da tror jeg vi lett vil føle oss “fanget”. 

Har du noen gang prøvd noe dop? Feks hasj eller kokain? 

Nei, det har jeg ikke. Jeg har heldigvis aldri hatt behovet for å prøve, noe jeg er evig takknemlig for. Jeg er redd for vanlig snus og røyk, så dere forstår vel kanskje hvor jeg står 🙂 I LA er det jo faktisk mer vanlig å røyke enn å drikke alkohol, men det har aldri påvirket meg på noen som helst måte. 

Hva er ditt dyreste kjøp?

Helt klart leiligheten vår haha!

Er Martine L en venn eller bestevenn?

Hun er helt klart en bestevenn. Jeg er veldig glad for at jeg har møtt henne <3 

Hva er det rareste spørsmålet du har fått? 

Den siste tiden har jeg fått 5 mail fra samme person som spør om jeg har noen brukte sokker å selge. Altsååå, what??

Hva savner du mest med Trondheim? 

Vennene mine, helt klart! 

Hvor mye penger bruker du på å spise ute i mnd? 

Hadde du spurt meg for et år siden så ville jeg nok sagt sånn 4-5.000 kroner som er en helt syk sum. Nå har jeg heldigvis skjerpet meg litt, så kanskje 1000-1500? 

Er det sant at du har gått over til Splay? 

Nei, det stemmer ikke. Morten og jeg er signert av United Screens. 

Stemmer det at du og Martine kjente hverandre før Paradise Hotel? 

Vi kjente ikke hverandre, men vi visste hvem hverandre var. Sommeren før Paradise Hotel så var vi på en middag sammen, Martine var ganske stille så jeg oppfattet hun som litt bitchy. Vi kan vel si det sånn at jeg tok veldig feil, og det tok bare noen minutter før vi klikket inne på hotellet. Martine er en venninne jeg kommer til å ha for resten av livet, noe jeg er veldig glad for. 

Fikk du betalt for å være med på kollektivet? 

Nei, det gjorde jeg ikke. Da vi skrev kontrakten til Paradise Hotel, så skrev vi også under på at vi måtte bli med på kollektivet om vi fikk tilbudet. 

Kommer du godt overens med alle vennene til Morten? 

Jaaa, det vil jeg si. Jeg håper det i alle fall haha! 

Hvor høy er du? 

172 cm. 

Hva tenker du mest på i løpet av en dag? 

Bloggen, Celine, reise og Morten haha.  

Hvor gammel var du da du begynte med sminke? 

Jeg var sånn 12 år om jeg ikke husker helt feil. 

Når gråt du sist? 

Hmm, godt spørsmål! Jeg tror jeg gråt sist da jeg var hjemme i Tromsø da jeg ikke klarte å komme meg på flyet. 

Synes du selv at du er finest med eller uten sminke? 

Jeg synes jeg er finest med sminke, men jeg liker utseendet mitt uten sminke også. 

Stemmer det at du har datet noen i LA for lenge siden? 

Nei, det stemmer ikke. Jeg har aldri vært 100% singel i LA! 

Er du og Kevin uvenner? 

Nei, det er vi ikke. Kevin er fortsatt en veldig god venn av meg, men vi har bare ikke like god kontakt som før. Miss him sooo much!

 

11 kommentarer

11 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL

  1. Hei Sofie, må bare si at jeg digger bloggen din❤️
    Hvorfor kommdu deg ikke på flyet, har du flyskrekk?😕

  2. Fjotolf Hansen sier i retten at han ser på Paradise Hotel, hva synes du om at han har sett deg på TV? Og vet hvem du er.

  3. dere har vært sammen i litt over 2 år?
    på denne tiden for to år siden var jo dere å spilte inn PH. og du har jo sagt dere ble sammen en stund etter dere kom hjem? skjønner ikke

  4. Ekkelt?
    Herregud så arrogant og dust du er! Og hvor dum er du? Tror du andre fremmede i bransjen din får er godt inntrykk av deg? Når du så enkelt si at du synes det er ekkelt at Fritjof har sett på pærra?
    La oss si at han eller noen som kjenner han, har sett kommentaren. Tror du de tenker at wow for en flott blogger, eller tror du de tenker wow for en taper liten jente som ikke vet noenting om hvordan man skal oppføre seg.
    Synes du det er greit å si ekkelt, fordi han er kjendis eller fordi du mener at du er kjendis? Og tror du ikke at hver gang pærra eller blogger generelt kommer opp som tema, at de ikke baksnakker deg pga denne dustete, grunnløse og unødvendige kommentaren din?

    Lykke til på neste event. Legg merke til hvordan de ignorerer deg foran deg, men ler av deg bak ryggen din.

    Oppfør deg! Vær høflig. Ikke tro du er kjendis og kan gjøre hva du vil.

    NÅ har du vel skjønt hvem jeg er vel? Hahaha

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *