DET ER KJIPT Å INNRØMME

Categories Blogg

Reklame | annonselenker Nelly

Genser. HER / Sko. HER / Veske. HER

Det har vært noe som har pågått det siste året som har gjort meg litt usikker og redd, men jeg kan dessverre ikke dele noe spesifikt med dere da jeg holder på å bygge en sak. Det er jo dessverre sånn at ting som skjer over nett ikke blir tatt så seriøst, så du må virkelig ha mye å legge frem om du i det hele tatt skal ha sjanse til å bli prioritert. Det irriterer meg så utrolig mye hvor lett det faktisk er å være en dritt på nettet uten å få noen form for konsekvens. Hvor ofte leser man ikke saker om nettmobbing og de alvorlige konsekvensene som kan være følgende av det? Nå har jeg ikke blitt mobbet på nettet, men jeg snakker bare på generell basis. Du får faktisk null konsekvenser av å oppføre deg som et rasshøl over nettet, noe som irriterer meg så ekstremt mye. 

Jeg stemmer virkelig for at TV2 kommer med en ny serie der de konfronterer nettroll. Jeg vet ikke om dere husker den serien som var for noen år tilbake? Jeg synes i alle fall det var utrolig fascinerende å se hvem som faktisk gjemmer seg bak tastaturet. Nå vet jeg at jeg snakket meg veldig bort, men dette er noe jeg virkelig kunne snakket om i flere timer haha! Det har i alle fall skjedd noe den siste tiden som dessverre har gjort meg usikker i eget hjem. Er det en ting jeg virkelig savner med Oslo så var det at du måtte gjennom tre dører for å komme inn til oss, men sånn er det dessverre ikke her. 

Jeg måtte derfor få overnatting av Julie i går da jeg ikke turte å sove alene, noe som selvfølgelig føles kjipt. Et hjem skal jo liksom føles trygt, så det er veldig ubehagelig når den tryggheten forsvinner. Heldigvis har jeg så gode venner som alltid stiller opp, jeg vet virkelig ikke hva jeg skulle gjort uten. Kanskje jeg måtte ha installert alarmer? haha neida joda. Morten er heldigvis hjemme igjen nå, og vi har fått besøk av foreldrene hans i helgen. Planen er å fikse plattingen vår, så får vi se om det er noe som faktisk kommer til å skje eller ikke haha. 

Nå skal jeg på et spennende møte! Vi snakkes <3

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *