SPØRSMÅLENE JEG VANLIGVIS IKKE SVARER PÅ

Categories Blogg

Hvorfor godkjenner du ikke kommentarer om krangling og drama?
For det første så begynner jeg å føle meg alt for gammel til å være involvert i så mye drama, så det skjer generelt veldig lite spennende i livet mitt. For det andre så vet dere hva jeg synes om å dele uenigheter på bloggen, så det er ikke noe jeg kommer til å gjøre heller. Enkelt og greit. 

Hvorfor gir du aldri en kommentar eller et svar om andre influencere sitt drama? kommentarene mine blir aldri besvart. 
Om jeg ikke synes det er greit å dele mitt drama, så synes jeg i alle fall ikke det er greit å legge meg bort i andres. Spør du meg så synes jeg bare det er kleint når andre som absolutt ikke har noe med det å gjøre blander seg inn. Vi er forbilder, og det er bare helt latterlig å drive å krangle med hverandre over nettet. Det er en ting å være uenig i viktige debatter, men personlige konflikter kan man holde seg for god til å dele. 

Hvorfor svarer du ikke på kommentarer om operasjoner osv?
Jeg vil ikke ha det fokuset på bloggen, og jeg skjønner heller ikke hvorfor det skal være noe som er nødvendig å svare på. 

Hvorfor vil du ikke dele området du bor i?
Hadde du ønsket at masse fremmede skulle visst hvor du bodde? Eller ville du delt din bostedsadresse på en nettside med flere tusen lesere om dagen? Hjemmet mitt skal være mitt fristed, og her skal jeg føle meg trygg. Jeg elsker å møte dere ute på gaten, men jeg ønsker virkelig ikke at noen oppsøker hjemmet mitt. Celine blir også kjempestresset om hun er hjemme alene og noen begynner å ringe på døren. 

Hvorfor svarer du aldri på spørsmål om vekt?
Hvorfor skal jeg svare? Kroppene våre er forskjellige, og når alt kommer til alt så er vekt bare et tall. Jeg synes også det er ganske upassende at enkelte velger å dele vekten sin når man har så mange yngre følgere som ser opp til en. 

Hvorfor godkjenner du ikke kommentarer om Morten sine ekser/flørter?
Nettopp på grunn av det du skriver det. Det er Morten sitt privatliv, og det er helt uinteressant for meg å skrive om hvem han har datet og vært sammen med før meg haha. 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *