DET ER LENGE SIDEN VI HAR SETT HVERANDRE

Categories Blogg

Som dere kanskje så på Snapchat og Instagram i går så hadde jeg besøk av Martine ❤️ Jeg kan ikke huske sist jeg så henne, så det var utrolig koselig å henge litt sammen igjen. Vi har begge blitt enige om at vi skal møtes masse i sommer for å henge og ikke minst jobbe. Er det noen som virkelig inspirerer meg når det kommer til bilder så er det Martine, hun er jo så fin på alle bildene hun legger ut!?! Vi har derfor bestemt oss at vi skal jobbe ekstra mye med Instagram og YouTube i tiden fremover, så dere kan glede dere til mye morsomt innhold.

Vi fikk spilt inn en video i går, i tillegg til at vi var ute å tok litt bilder. Jeg får derfor bare håpe at vi klarer å være like flink i tiden fremover, for jeg føler at jeg må være flink til å utnytte tiden min her i Oslo. Det var i alle fall koselig å ha en skikkelig jentekveld med taco og jobb igjen ❤️ Nå skal jeg begynne å fikse meg litt, for i kveld skal jeg møte en venninne fra Tromsø på middag. Vi snakkes senere, dere!

2 kommentarer

2 thoughts on “DET ER LENGE SIDEN VI HAR SETT HVERANDRE

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *