HELGENS PLANER

Categories Blogg

Fredag: 
Dagen starter 08.00 ettersom at jeg har et spennende telefonmøte klokken 09.00. Jeg skal også dra en tur til Drammen da jeg ENDELIG skal fikse neglene mine hos Martine igjen. Det er en evighet siden jeg var der sist, og gleder meg til å få freshet opp neglene mine igjen. Etter at jeg har vært der så er det bare hjem en tur for å jobbe litt, redigere video og fikse meg før jeg skal møte Tonje på middag.

Lørdag:
Jeg har klart å komme i gang med treningen igjen, og skal komme meg opp tidlig slik at jeg får unnagjort treningen med engang. Utenom det har jeg ikke noe særlig til planer på dagtid. Jeg skal nok ta meg en lang tur i parken med Celine, og få jobbet litt før kveldens festligheter. Jeg skal etterhvert møte Martine, Therese og Sandra på middag før vi skal en liten tur ut. Jeg har jo enda ikke fått vært ute i Oslo, så jeg gleder meg til litt byliv igjen. Jeg bare krysser fingrene for at jeg ikke blir tvunget med på Heidis, men jeg har en følelse på at det er der vi kommer til å ende opp 😂

Søndag:
Jeg har lovet meg selv at jeg skal komme meg opp tidlig da jeg SKAL ha en skikkelig jobbdag. Jeg skal få svart på mailer, sendt ut litt mailer og planlegge en ny uke. Jeg har kommet i så gode rutiner den siste måneden, og jeg skal gjøre alt for å opprettholde det selv om det kanskje frister mer å gjøre andre ting akkurat nå. Jeg faller alt for enkelt ut med engang det blir litt sol og varme, for d

7 kommentarer

7 thoughts on “HELGENS PLANER

  1. Hvorfor har du begynt og drikke så mye etter det ble slutt med deg og Morten?
    Før så likte du aldri og drikke, mens nå så drikke du nesten kver helg.

  2. Sofie, du er nydelig! Men liker ikke det håret på deg! Det ser ut som en parykk! Jeg skulle ønske du kunne fikse noe ettervekst eller prøve å farge det mørkt! Og btw, kort hår passer deg såååå mye mer..

    1. Hvorfor gi et kompliment for å så dra noen ned? Da kunne du bare spart deg for å i det hele tatt si noe. Jeg trives med hvordan jeg ser ut, og når alt kommer til alt så er det vel det som burde bety noe? Hadde ikke JEG likt hvordan JEG så ut, så hadde vel jeg farget håret mitt eller gjort noe med det? Det påvirker jo ikke DITT liv hvordan jeg ser ut? Jeg forstår bare ikke hvorfor man stadig må legge igjen kommentarer på andres utseendet om hvordan man bare “kan bli litt penere”. Seriøst, det er ikke OK å kommentere hvordan andre ser ut.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *