DET ER SÅ KJIPT

Categories Blogg

Jeg skulle egentlig vært i Tønsberg akkurat nå, men istedenfor befinner jeg meg hjemme i Trondheim. Det var meldt storm og uvær i går, så jeg turte rett og slett ikke å sette meg på flyet. Det verste er at stormen ikke var i nærheten så ille som jeg hadde forventet, så det irriterer meg så sinnsykt mye at jeg ikke klarte å presse meg selv på flyet. Jeg tapte mot angsten, og det suger så hardt at jeg ikke kan beskrive det engang. Det er kjipt å føle at man ikke er sterk eller tøff nok, og det føles som et nederlag at jeg ikke klarte.

Jeg har likevel lært meg at det er viktig å ikke gi opp, så jeg skal prøve på nytt i dag. Jeg har bestilt meg nye flybilletter, og håper på at det skal gå litt bedre i dag. Jeg har jo så lyst å komme meg til Tønsberg, så det føles bare skikkelig dritt at jeg enda befinner meg i Trondheim. Beklager om jeg er litt sutrete nå, men jeg tror det er mange der ute som kan kjenne seg igjen i alle de følelsene man sitter igjen med etter at man ikke har klart å gjøre noe for at frykten har tatt kontroll.

Jeg krysser likevel fingrene for at jeg klarer det i dag, sånn at jeg får vært med å feiret bursdagen til Julie. Jeg har ikke sett henne siden i sommer, og jeg har virkelig gledet meg så lenge til dette. Jeg får derfor bare krysse fingre og tær for at jeg kommer meg på flyet senere. Wish me luck <3

7 kommentarer

7 thoughts on “DET ER SÅ KJIPT

  1. Åh du er så pen! Du må være veldig fornøyd med det du ser i speilet for du ser ut som en supermodell!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *