NOEN ENDRINGER I HJEMMET

Categories Blogg

Jeg synes det nesten er rart å se disse bildene av hjemmet vårt, for herregud så annerledes det ser ut nå. Jeg må si at jeg er veldig glad for at vi valgte å male, for jeg synes leiligheten ble mye finere med litt farge på veggene. Kjøkkenet ble mer kledelig med en mørk farge da det ble mer… gjennomført? Er dere ikke enige?

Dette var etter at vi hadde fått malt både stua og kjøkkenet, og det er jo så mye finere!?! Nå elsker jo jeg mørke farger, men shit så fornøyd jeg er med resultatet.

Jeg har siden vi flyttet inn irritert meg over lampene på kjøkkenet og stua, og Morten og jeg har snakket lenge om å få byttet de ut. Det føles derfor så godt å ENDELIG ha fått nye lamper, og jeg tror ikke dere forstår hvor fornøyd jeg er. Jeg føler endelig at vi har begynt å få ting skikkelig på plass, og jeg trives bare mer og mer i den fine leiligheten vår.

Jeg fikset også litt på soverommet i går, og selv om vi ikke er helt ferdige her så var det utrolig deilig å få bort alle de mørke fargene. Jeg har jo vært livredd for å sove på mitt eget rom i og med at det har vært så dystert der, så det var virkelig godt å få inn litt hvitt også. Vi skal jo etterhvert kjøpe et nytt klesskap og få fikset litt småting for å få det 100% perfekt.

18 kommentarer

18 thoughts on “NOEN ENDRINGER I HJEMMET

  1. Blir ikke vennene dine skuffet når du kommer med dårlige unnskyldninger for hvorfor du ikke kommer allikevel? Tenker også på festen til Ine, hvor du liksom ikke kunne komme pga jobb??!
    Og hva er unnskyldningen nå? «Storm»? Skulle ikke du ta mer vare på vennene dine?

    1. Slutt å vær så stygg mot Sofie! Hva i all verden har dere med hvilken venn hun er. Det får vel vennene hennes selv vurdere. Skjønner henne godt, har selv flyskrekk og det er ikke godt! Sikker på at hun har tidenes dårlige samvittighet. Ikke bry deg du Sofie🥰 hilsen nesten naboen din😘

  2. Det ble SÅ mye stiligere, Sofie!!! Man finner stadig ut av forbedringer når man eier leil/hus! 😉 Håper du kom deg til Tønsberg! Jeg forstår deg godt m.t.p været altså! Jeg hadde nok vært litt skeptisk selv om jeg ikke er redd for å fly! Krysser fingrene for deg, fine!❤️ Klem!

  3. Herregud så flink du er, du imponerer gang på gang! Mamma og pappa er glade for at jeg har deg som forbilde❤️❤️

  4. Hvis dere har sex er det sånn at plutselig så får dere et bilde i hodet? 😂

    Flott resultat 🙏👌👌

  5. Hvorfor klarer du ikke å bare stå for at du er en ræva venn, som prioriterer tid med Morten fremfor alt? Jeg tror Julie gjennomskuer deg og dine rare løgner.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *