DET ER SNART OVER

Categories Blogg

Når denne uken er ferdig så er det bare to uker igjen før Bloggerne er ferdig på TV-skjermen, noe som selvfølgelig kommer til å være veldig trist. Dere vet jo hvor mye jeg elsker Bloggerne, og det har vært utrolig moro å være en del av gjengen. Det er deilig å være med i et TV-program der man vet at man blir fremstilt akkurat sånn man er, både på gode, men også vonde dager. Det er ingen episoder jeg har gruet meg til, men jeg har vært spent på tilbakemeldingene på dagens.

Vi lever i et land som er veldig preget av janteloven, og vi visste ganske godt at enkelte ville reagere på at vi gikk rundt med livvakter. Morten og jeg så episoden her om dagen, og vi lo oss gjennom hele. Selv om mange sikkert vil la seg provosere av det, så var det utrolig morsomt og bare tull. Vi ville lage bra TV, og det vil jeg absolutt tørre å påstå at vi fikk til. Det er noe av det kleineste jeg noen sinne har gjort, men det har blitt et veldig morsomt minne. Los Angeles eller USA genrelt er et sted der du kan gjøre utrolig mye rart, blant annet å leie livvakt haha. Du kan også leie paparazzi som løper etter deg hele dagen, fant vi ut etter at vi googlet “rare ting du kan gjøre i Los Angeles”. 

Jeg håper uansett at dere har likt Bloggerne så langt, og at dere har synes at det har vært gøy å følge Morten og meg. Nå gjenstår det bare flytting til Trondheim, masse extensions (;pp) og innflytningsfest. Jeg har forresten lyst til å gjøre noe morsomt til YouTube når jeg reiser til Los Angeles igjen. Jeg kommer nok ikke til å leie livvakt igjen, men jeg har lyst til å gjøre noe som er skikkelig random og ikke minst kleint. Om det er noen av dere som har noen gode ideer, rooop ut! Kanskje ha et danseshow på walk of fame? 😂

9 kommentarer

9 thoughts on “DET ER SNART OVER

  1. Er det ikke litt rart at du og Sofie Karlstad skal reise sammen til Stockholm når dere ikke er venner?

  2. Hvorfor slettet du kommentaren til Morten og Martine Joh på det nyeste Instagram bilde ditt? Er dere uvenner?

  3. 1. Dere kan leie paparazzi
    2. Dere kan lage et danseshow
    3. Dere kan lage et syngeshow
    4. Dere kan gå med bikini ned Walk of Fame!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *