DET ER TO ÅR SIDEN SIST

Categories Blogg

Reklame | annonseleneker Nelly

Treningsklær. HER / HUSK RABATTKODEN: SOFIE25 SOM GIR DERE HELE 25% RABATT PÅ ALT FRA NLY

Hei dere <3 har dere hatt en fin lørdag så langt? Jeg har nesten akkurat våknet ettersom at jeg bestemte meg for å ikke ha på alarm i dag. Jeg har egentlig en rutine om å alltid ha på alarm fra mandag til lørdag, men jeg bestemte meg rett og slett for å sove ut. Morten og jeg skal straks i gang med å spille inn en ganske morsom YouuTube video til dere som vil komme i løpe av morgendagen. Jeg har derfor litt dårlig tid med tanke på at jeg skal få jobbet og sminket meg før vi forlater hjemmet. 

Jeg har forresten bestemt meg for å gjøre noe i morgen som jeg ikke har gjort på over 2 år, og det er en HEL fridag fra alt av jobb og sosiale medier. Jeg skal selvfølgelig legge ut blogginnlegg og publisere video, men utenom det skal jeg ikke bry meg om å oppdatere noe særlig. Sannheten er at jeg blir veldig stresset om jeg ikke leverer bra nok på Insta og Snapchat-story, og jeg føler et ekstremt press for å alltid oppdatere dere. Jobben min handler jo om å være interessant og holde seg selv relevant, så man kan dessverre bli litt for oppslukt i det noen ganger. 

Jeg ble derfor enig med meg selv om at jeg skal jobbe meg ferdig i dag, så skal jeg ta meg en skikkelig fridag i morgen. Jeg har endelig innsett hvor viktig det er å lytte til kroppen sin, så jeg er veldig stolt over meg selv. Helsa burde alltid komme først, uansett hva det er. Mennesker generelt stresser alt for mye, og mange av oss er ikke flinke til å slappe av. Vi skal ha kroppen vår for resten av livet, så det er bare å være snill mot den. 

2 kommentarer

2 thoughts on “DET ER TO ÅR SIDEN SIST

  1. Skal kjøpe meg tesla, men skjønner ikke helt hvorfor du sitter å venter imens den blir ladet? Hvorfor ikke bare lade den med engang når dere har parkert? Verre er det jo ikke 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *