MÅL FOR FREMTIDEN OG HVA JEG HAR OPPNÅDD

Categories Blogg

Som jeg har sagt til dere hundre ganger før, så tror jeg på at vi mennesker kan få til akkurat det vi vil. Det handler om å sette seg klare mål, jobbe hardt, ikke gi opp, og viktigst av alt ha troen på seg selv. Jeg har selv vært der at jeg ikke hadde et eneste mål, helt frem til at jeg begynte å følge et par interessante mennesker på sosiale medier. Det var tre helt forskjellige personer, med ulike bakgrunner og helt forskjellige liv. Det eneste de hadde til felles var at alle trodde på viktigheten med å sette seg mål. Hva ønsker du for livet ditt? Hvor vil du være om et år? og hva vil du jobbe med? 

Da jeg var 19 år skrev jeg ned mine tre aller første mål, som kun handlet om bloggen. 1. Jeg skal bli toppblogger en dag, og leve av det. 2. Jeg skal få kontrakt med Side2 sånn som alle andre toppbloggere har. 3. Jeg skal være med på bloggerne. Det er altså 5 år siden jeg skrev ned disse målene, og det tok meg 2 år å bli toppblogger og få Side2 kontrakt. Jeg fikk høre at Side2 var på premierefesten vår, så det første jeg gjorde var å sette meg ned ved siden av hun som jobbet der, også fikk jeg avtalt et møte med de dagen etterpå. Bare 16 timer senere gikk jeg ut av lokalet til Nettavisen med en signert kontrakt.

Jeg hadde derfor et mål igjen som jeg skulle klare, og jeg ønsket ikke å sette meg noen nye før jeg hadde klart mitt siste mål. Jeg fikk et kamera til å spille inn til bloggerne oktober i fjor, og jeg fikk den endelige beskjeden rett over jul i år. Det tok meg derfor 5 år å få til alle målene jeg satt meg, men det har virkelig vært verdt alt ventetiden. Det er derfor på tide med noen nye mål, så jeg tenkte at jeg skulle dele noen av de med dere ♥ Jeg er veldig for at man skal holde mye for seg selv da man ikke trenger å dele alt med alle, men jeg har bestemt meg for å dele noen av de med dere. 

  1. Jeg skal bli flinkere på både YouTube og Instagram da jeg ønsker å ha en vekst på flere av mine sosiale medier, og ikke bare bloggen. Jeg har derfor satt meg et mål om å produsere mer, lage bra innhold og veske i antall følgere. Jeg har lyst til få 100.000 på begge plattformene.
  2. Jeg skal klare å tjene mer enn hva jeg gjorde i fjor, noe jeg tror kan bli litt utfordrende da jeg hadde et veldig godt år. Jeg har derfor valgt å sette meg dette som mål for å gi meg selv en liten utfordring. 
  3. Jeg skal jobbe med egen helse, ta vare på kroppen og begynne å ta tak i alt som plager meg. Jeg har endelig begynt i behandling hos fysioterapeut, nå mangler det bare psykolog. 
  4. Jeg skal investere pengene mine i noe som jeg kan bygge opp. Jeg har som sagt ikke bare lyst til å drive med sosiale medier for alltid, for jeg ønsker å kunne gjøre noe mer. Jeg vil også sikre fremtiden min for meg og mine barn. 
  5. Nå vet jeg at jeg har sagt dette mange ganger, så det er forståelig om ingen tror på meg nå, men jeg skal bo noen måneder i New York og Los Angeles. Det kommer ikke til å skje i år, men det skal skje innen de tre neste årene. Jeg har hatt det som en drøm siden jeg var 16 år gammel, så jeg vet at jeg kommer til å angre for resten av livet om jeg ikke gjør det. Det er også akkurat nå jeg har mulighet til å gjøre slike ting, så det er noe jeg SKAL gjennomføre. Sannheten er bare det at jeg er livredd for å flytte til et nytt land, men den frykten skal jeg trosse. 

Så vil jeg veldig gjerne høre DINE mål/drømmer om du ønsker å dele de med meg ♥

4 kommentarer

4 thoughts on “MÅL FOR FREMTIDEN OG HVA JEG HAR OPPNÅDD

  1. – bli kvitt humørsvingningene mine
    – få et tredje barn
    – følge opp barna og gjøre så dem får et godt liv
    – bygge på huset
    – videreutdanne meg til barsel,-og barnepleier

  2. Hei goding! <3 Flott med mål! Da jobber man bedre! Å, fy sören så godt det er når de blir virkelighet! Ohhhhh!!!
    Tenkte på deg nå, her jeg sitter å spiser MASSE sjokkis! MMMM! Så du kjöpte smågodt på snap, hehe! Sååå yammi!!! Ha en fin kveld fine deg! Klem! <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *