DET FØLES HELT SYKT

Categories Blogg

Morten på dette bildet, hahah.

OKEEEI DERE!!! I DAG HAR VI SIGNERT KONTRAKT PÅ LEILIGHETEN. Det føles helt sykt at vi nå eier vår aller første bolig, herregud så stolt jeg er. Vi var å kjørte forbi leiligheten i dag før møtet, og vi begge ble enig om at det første vi måtte gjøre når vi overtar er å male ytterdøren. Det er jo selvfølgelig smak og behag, men jeg klarer ikke å forstå hvorfor de bestemte seg for å ha en… oransje ytterdør?? haha. Jeg har egentlig lyst til å male hele huset også, men den diskusjonen får vi ta med naboen senere.

Nå må jeg begynne å hive meg rundt, for vi skal straks kjøre på hytta. Jeg tror ikke dere forstår hvor mye jeg gleder meg til å sove lenge, slappe av og spise masse god mat. Det blir også utrolig hyggelig å samle hele gjengen, spesielt med tanke på at jeg ikke ser de så ofte. 

PS: I kveld kommer YouTube-videoen der jeg prøver healing, så følg med ♥ Vi snakkes senere 

4 kommentarer

4 thoughts on “DET FØLES HELT SYKT

  1. Gratulerer så mye med leilighet!

    Jeg har selv vært hos healer og første gangen jeg dro så var jeg ekstremt skeptisk. Men jeg ble virkelig satt ut av det jeg opplevde! Jeg fikk et veldig positivt møte med healer og går nå fast til denne healern🙌🏼

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *