PÅ INNSIDEN AV TELEFONEN MIN

Categories Blogg

Det begynner å bli en stund siden jeg hadde et “på innsiden av telefonen min” innlegg, så jeg tenkte at det passet seg godt med et nytt et. Det er jo mye som har skjedd siden sist, så jeg håper at dere fortsatt synes det er like interessant med slike innlegg ♥


Bakgrunn: Som dere kanskje ser så har jeg ikke byttet bakgrunn på… et år?? hahahaha. Den passer jo heller ikke til skjermen min, så det er vel kanskje på tide å gjøre noe med det snart.


Apper: Som dere kanskje ser her også så har jeg fortsatt den samme bakgrunnen haha! Jeg er ikke spesielt opptatt av hvordan innsiden av telefonen min ser ut, så det er sjeldent jeg orker å bruke tid på å bytte bakgrunn eller organisere apper. Det morsomme er at jeg ikke bruker 90% av de, så det er vel kanskje på tide å ta seg en rydderunde. Jeg trenger jo kanskje ikke 100 spøkelsesapper heller 🙂 


Anbefaling: Jeg vil virkelig anbefale dere å laste ned DailyHoroscope om du er interessert i i horoskop og stjernetegn. Det var Martine som tipset meg om denne appen, og jeg ELSKER den. Du får lest ditt daglige, ukentlige og månedlig horoskop.


Anrop: Som dere ser så snakker jeg mye med de samme folkene haha!


Toppliste på Snapchat: Ikke så veldig spennende akkurat, men det er mye for at jeg absolutt ikke er aktiv når det kommer til å sende snap til vennene mine. Jeg er veldig flink til å legge ut Mystory, men det er sjeldent noen mottar noe personlig fra meg. 


Messenger: Er det en ting alle vennene mine vet så er det at jeg SUGER til å svare på meldinger, messenger, snapchat og DM. Jeg leser meldingen, tenker at jeg skal svare senere også skjer det aldri. Det er en ekstremt dårlig uvane jeg har som jeg virkelig prøver å bli bedre på… haha. Sorry Julzzz


DM: Julie som var veldig fascinert over dyrehagen vi hadde sammen med oss i går, hahaha!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *