DET HAR VÆRT LITT AV EN UKE

Categories Blogg

Beklager om det har vært mye klaging fra min side den siste tiden, men jeg trenger rett og slett å få det ut. Jeg kan helt ærlig ikke huske sist jeg var så sliten som det jeg har vært denne perioden, men det har bare vært så ekstremt mye stress rundt meg. Vi startet jo forrige uke med oversvømmelse, også var det rørleggere og forsikringsselskap de neste dagene. Vi fikk blant annet vite at vi måtte bytte rør, og har fått en ekstra utgift bare to måneder etter vi flyttet inn. Jeg hadde det også fult opp med jobb i hele helgen, også kom jeg hjem til at Celine måtte på tannrens. 

Jeg er jo livredd for å legge henne i narkose, og jeg kan tro det er mange hundeiere der ute som kjenner igjen den følelsen. Hun har jo vært på tannrens og en operasjon tidligere, men jeg synes det er kjempeskummelt med narkose nå som Celine har blitt hele 8 år gammel. Det var uansett noe som måtte gjøres slik at Celine ikke skulle få noen smerter, så jeg hadde jo ingen andre valg. Jeg har nesten ikke sovet i natt, hatt mareritt hele natten og kom gråtende til dyrelegen. Jeg vet bare ikke hva jeg skulle gjort om det hadde skjedd noe med henne, men det er jo nesten bare en “sjanse” man må ta.

Se på lille bebbisen min <3 <3 

Det gikk heldigvis fint denne gangen også. Celine har nesten sovet i hele dag, og de få gangene hun kvikner til så sutrer hun ekstremt mye. Jeg synes så synd på henne, for det er så åpenbart at hun har skikkelig vondt. Det verste er at det ikke er noe jeg kan gjøre med det annet enn å gi hun masse kjærlighet og smertestillende. Jeg får bare krysse fingrene for at hun føler seg bedre i morgen, så får jeg komme meg ut døren for å få handlet inn litt våtfor og medisiner <3

2 kommentarer

2 thoughts on “DET HAR VÆRT LITT AV EN UKE

  1. Har både hund & katter, så jeg kjenner følelsen, for å si det sånn.. Å se de sånn som de er når du henter de, liggende på den teppe-greia, for ikke snakke om når de sjangler rundt, og detter i den oppfåkningsperioden, er bare helt for jævlig..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *