DET JEG GLEDER MEG TIL

Categories Blogg

Reklame | Nelly

Lignende kjole HER & HER / Boots HER / Veske HER

Den tingen jeg gleder meg til aller mest er helt klart det å kunne reise igjen. Det er ingenting som gjør meg mer lykkelig enn akkurat det. Jeg er helt sikker på at jeg kommer til å felle noen tårer den dagen jeg setter meg på flyet mot USA, haha. Det er nesten litt rart å tenke på at jeg egentlig skulle vært der akkurat nå. Jeg lurer så på hva jeg hadde gjort, om jeg hadde fått meg noen venner og om jeg hadde trivdes der.

Jeg gleder meg til å flytte, noe jeg aldri hadde trodd jeg skulle gjøre ettersom at jeg skal bo i… Tromsø?? Jeg må jo ærlig innrømme at det ikke er byen i seg selv som får meg til å glede meg, men mer et nytt kapittel i livet. Jeg kjenner at det skal bli godt å flytte tilbake til jenterommet igjen, og bare kunne gjøre akkurat det jeg vil når jeg vil. Mamma har jo mast på meg siden jeg flyttet ut om jeg ikke kan flytte hjem igjen, noe jeg egentlig ikke forstår. Er det ikke deilig for foreldrene når barna endelig flytter ut, og de endelig får litt tid alene? 😂

Jeg gleder meg til sommer, båtturer, strender, lange netter, venner og hytteturer. Selv om denne sommeren nok mest sannsynlig kommer til å være veldig annerledes fra det vi er vandt til, så er jeg helt sikker på at det kommer til å bli en fantastisk fin sommer likevel <3 Vi må bare være kreative, også får vi håpe at vi får mye fint vær ettersom at vinteren her har vært evig lang.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *