HELGEHANDELEN

Categories Blogg

Gjett hvem som skal kose seg i helgen? 😂 Jeg tror seriøst jeg hadde cravings på hele butikken, noe som dere kanskje også ser. Tacofredag står selvfølgelig på menyen, etterfulgt av masse godteri og potetgull til dessert. Vi skal med andre ord bare nyte denne fredagen, og jeg kjenner at jeg skal logge mest mulig av internett. Jeg har faktisk forhåndsskrevet mange av innleggene mine slik at jeg kan ta litt helg jeg også. Jeg føler at jeg alt for ofte er så lite til stedet da jeg sitter så mye med macen på fanget, men denne helgen skal jeg altså ikke gjøre det. Jeg skal selvfølgelig titte innom her med noen nye innlegg også, men de aller fleste er forhåndsskrevet.

Nå skal jeg logge av igjen, så god helg dere <3 <3 

7 kommentarer

7 thoughts on “HELGEHANDELEN

  1. Hva gjør du på Frøya? Har du kjennskap til noen her, eller har du sommerhytte eller noe?

    Bor 6 min unna der du er på Frøya!

    Hilsen en stolt Frøyværing🙊😍

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *