DET JEG GLEDET MEG ALLER MEST TIL

Categories Blogg

Som dere kanskje så på Snapchat og Instagram så var vi jentene på pool party i går, som er noe av det jeg har gledet meg mest til med denne turen. Det er virkelige noe av det morsomste jeg har gjort på lenge, for herregud som vi koste oss. Det er jo umulig å ikke kose seg med den fine gjengen jeg er her sammen med, så det var vel nesten garantert at vi skulle ha det gøy. 

Jeg var så usikker på om jeg skulle sminke meg eller ikke, for det er jo nesten ikke vits når man svetter av seg all sminken uansett haha. Martine og jeg bestemte oss derfor for å sminke oss mindre enn vanlig, noe jeg tror var et ganske smart valg av oss. Jeg må virkelig si at jeg er stolt av oss som klarte å holde ut hele dagen, for det er vanligvis ikke noe bestemor Sofie gjør. Det skal sies at jeg var veldig forsiktig med inntaket av alkohol, noe jeg har blitt veldig bevist på den siste tiden. Jeg liker ikke å miste kontrollen, og man kan faktisk ha det like morsomt med lite drikke også!

12 kommentarer

12 thoughts on “DET JEG GLEDET MEG ALLER MEST TIL

  1. Enig med Lene. Dette var det jeg vil kalle full glam. Foundation, rouge/pudder, eyeliner og øyenskygge, leppestift og vipper er ikke akkurat noe jer vil kalle lite sminke.. haha

    1. Hva man definerer som full glam er jo opp til hvert enkelt. Skrev jo tross alt bare at vi sminket oss mindre enn vanlig. Skrev ikke at vi ikke hadde på sminke :p er også CC cream og ikke foundation. Har heller ikke på vipper 🙂

  2. Lurer på om du har tips på hvor man kan bo i LA? Skulle gjerne hatt navn på leiligheter gjennom Airbnb evnt anbefalinger av hotell dersom det er billigere alternativ? Håper jeg når frem og får svar, reiser nemlig til LA under 1 mnd og jeg har virkelig ikke peiling. Det hadde vært til veldig stor hjelp

  3. Kan tenke meg dere svettet av en god del sminke likevel😂😂😂😂 «mindre sminke enn vanlig…» hahaha

  4. Det var mange som måtte kommentere sminken da. Synes dere var utrolig flotte Sofie! Kos dere på tur 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *