SLIK SER MITT NATURLIGE HÅR UT

Categories Blogg

Det er jo en god stund siden jeg begynte å bruke extensions, så det er derfor veldig lett å glemme hvordan mitt naturlige hår egentlig ser ut. Det var derfor litt morsomt å se bildet over her, for her ser man jo faktisk hvor langt mitt eget hår er. Jeg klipte det jo til skuldrene, så jeg vil absolutt tørre å påstå at det har vokst mye det siste året. Jeg trodde helt ærlig at jeg aldri skulle klare å få langt hår igjen, men det begynner virkelig å se ut som at jeg er på god vei. 

Det kommer til å bli utrolig moro å se hvor mye håret mitt har vokst om et år igjen, kanskje jeg endelig kan slutte med extensions? Jeg håper i alle fall det, for det skal bli så utrolig deilig å endelig kunne ha håret opp igjen uten at festene vises. Jeg får bare fortsette å være like flink til å ta vare på det som jeg har vært det siste året så vil jeg nok snart få det lange håret mitt tilbake igjen ♥ Til alle dere som lurer på hva jeg gjør for å ta vare på håret mitt så tar jeg ølgjærtabeletter hver dag, jeg bruker gode produkter til å vaske det med og er flink til å kure det jevnlig. 

3 kommentarer

3 thoughts on “SLIK SER MITT NATURLIGE HÅR UT

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *