DET MENNESKET JEG SER MEST OPP TIL

Categories Blogg

Det mennesket jeg ser aller mest opp til er helt klart mamma. Selv om hun kanskje valgte en hel annen vei enn meg og at vi har ganske ulikt syn på mye, så er hun fortsatt forbildet mitt. Hun er virkelig verdens beste menneske, og har vært den beste mammaen jeg noen sinne kunne fått. Hun har oppdratt tre barn alene, og selv om det nok har vært alt annet enn enkelt så har hun gjort en helt fantastisk jobb.

Jeg gleder meg til at dere skal få bli bedre kjent med mamma denne uken i bloggerne, for hun er en såpass stor del av livet mitt selv om jeg kanskje ikke har vist så mye av henne utad. Tromsø har alltid vært litt vanskelig og sårt for meg, så jeg har aldri helt visst hvordan jeg skal fortelle den historien. Jeg er derfor veldig glad for at jeg fikk gjort det gjennom Bloggerne, og at dere endelig skal få bli litt bedre kjent med min fantastiske mamma <3

Hun var bare 19 år gammel da hun fikk sitt første barn, og hun har siden vært helt alene med å oppdra tre barn. Jeg har aldri forstått hvordan hun har klart det, for som jeg skrev på Instagram så synes jeg det er mye ansvar med EN HUND, haha. Selv om vi ikke hadde råd til ny flatskjerm TV, måtte dele soverom og ikke kunne kjøpe det aller nyeste hele tiden, så kunne jeg aldri byttet ut mamma eller barndommen min mot noe. Det er nok mange barn som kan kjenne seg igjen i det å ha lite penger, og føle på det å være utenfor når man ikke får det “alle andre” har. Jeg håper derfor at mamma og jeg klarer å få frem hva som egentlig betyr noe i de neste episodene, og at man ikke må ha det nyeste og kuleste for å “være” noe.. <3

FOratulerer med morsdagen til alle dere fantastiske mødre der ute <3

2 kommentarer

2 thoughts on “DET MENNESKET JEG SER MEST OPP TIL

  1. Hei jeg ville bare si at du er pen og er et stort forbilde❤️❤️Elsker og se på deg og yt videoene dine elsker di og deg❤️❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *