DE TRE TINGENE JEG SKAL FOKUSERE PÅ DETTE ÅRET

Categories Blogg

Det siste året føler jeg at jeg har begynt å gå i en retning jeg virkelig liker. Jeg har begynt å utvikle meg mer og mer, og synes selv at jeg har vokst en del. Jeg har blitt flinkere til å se ting fra et større perspektiv, de tingene som var viktig før er plutselig ikke så viktig mer og jeg føler meg bare mer og mer.. lykkelig? Jeg har jo fortalt dere tidligere hvor desperat jeg var etter å alltid være på topp, men det slapp taket litt etter litt. Jeg var livredd for å ikke gjøre det bra nok, men det siste året har jeg vel kanskje funnet ut hvem jeg vil og ikke vil være. Bare det at jeg kan leve av det jeg elsker aller mest er noe jeg er så evig takknemlig for, og jeg er så takknemlig for alle dere <3 verdens beste følgere. Jeg har satt meg opp tre punkter som jeg skal virkelig fokusere og jobbe med dette året, som jeg veldig gjerne vil dere med dere.

Utvikle meg innenfor jobben min
Jeg har bestemt meg for at jeg skal jobbe litt hardere for hvert år som går. Jeg skal fortsette å utvikle meg, ikke bli stående for lenge på et sted og være flink til å se muligheter. Jeg har hatt litt vanskeligheter med å gå utenfor komfortsonen min, men dette er virkelig det året der jeg skal gi 100%.

Jobbe med fortiden min
Jeg var så usikker på om jeg skulle dele dette punket med dere eller ikke, da det er veldig vanskelig og sårt for meg å skal gå innpå det. Jeg er redd for at det settes forventinger og krav om jeg deler, men jeg fant til slutt ut at det føles rett å si det. Jeg har hatt en del utfordringer etter alt som har skjedd i livet mitt, og selv om det har blitt bedre så har jeg likevel en lang vei å gå. Jeg har jo ikke vært åpen for å ta i mot hjelp, og i noen situasjoner så må man vel kanskje bare godta at man ikke klarer alt på egenhånd. Jeg skal derfor ta steg etter steg nå, og jobbe mot en bedre hverdag.

Oppleve verden
Jeg drømte lenge om å ha denne jobben for å ha frihet til å gjøre AKKURAT det jeg vil, men så har jeg kanskje gått litt motsatt vei de siste årene. Jeg har bundet meg mer og mer opp, og har kanskje ikke tatt utnytte av den friheten jeg er så heldig å ha. Jeg har nå bestemt meg for at dette skal være året jeg endelig går etter min største drøm, og jeg skal ut å oppleve den store verden. Jeg kan virkelig ikke vente med å ta dere på denne reisen <3

2 kommentarer

2 thoughts on “DE TRE TINGENE JEG SKAL FOKUSERE PÅ DETTE ÅRET

  1. Tror det er veldig viktig å ta i mot hjelp når det er nødvendig. Prate med en utenforstående ,profesjonell, for å få “ryddet” opp i fortiden, slik at nåtiden og fremtiden blir “ryddigere” og litt lettere. Blir spennende! Gleder meg til å se dere i bloggerne! 😀 Klem! <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *