DET POSITIVE OG DET NEGATIVE

Categories Blogg

+ Den første uka da vi kom hit var vi ekstremt heldige med været. Det var nærmere 30 varmegrader hver eneste dag, noe som er veldig uvanlig på denne tiden av året. Jeg anbefalte jentene å ta med bukse og jakke liksom, haha.

– Som jeg skrev over her så er det veldig uvanlig at det er så varmt her i Oktober, så denne uken er temperaturen tilbake til normalt. Det som er så kjipt her er at det kan være ganske fin temperatur på dagen, men med en gang solen går ned så blir det IIIISKALDT. Det er seriøst som å gå fra sommer til vinter på bare noen minutter.

+ Jeg har vært veldig forsiktig med pengene mine denne turen, så for aller første gang så føler jeg ikke at jeg har kastet penger ut av vinduet. Det føles godt at jeg endelig har blitt flink med pengene mine, for det har tatt meg veldig mange år å komme hit.

– Av en eller annen grunn så er det ikke varme i huset vårt, så vi må alltid pakke oss inn i hettegenser, bukse og ullsokker på kvelden for å ikke fryse ihjel. Det er ikke varme på hverken badet, stua eller soverommene våre. Det var så kaldt inne i huset i dag, at vi måtte åpne opp ytterdøren for å få inn varme.

+ Det har vært så hyggelig å få være sammen med Nina igjen, og jeg håper virkelig ikke at det er lenge til jeg ser henne igjen.

– Dere vet jo hvor mye jeg hater rot, og dere kan sikkert tenke dere til hvordan det ser ut i hjemmet vårt nå som vi bor 8!!! jenter. Jeg går seriøst rundt med en indre uro hele tiden, for jeg klarer ikke å slappe helt av når det er skikkelig rotete og ekkelt rundt meg. Jeg kunne vel ikke forvente noe annet når vi  er 8 jenter som bor sammen, hehe.

+Det har skjedd utrolig mye morsomt denne turen, og vi har fått oppleve mye kult. Det er helt merkelig at livet kan være så annerledes bare ved å reise noen timer på fly. Jeg har i alle fall hatt the time of my life, og jeg gråter innvendig over at vi snart skal reise hjem.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *