DET RARESTE SPØRSMÅLET

Categories Blogg

Har dere noen ganger tenkt over alle de rare spørsmålene vi stiller? Jeg spurte for eksempel Elise i dag om “hun visste hva som hadde skjedd i natt?” Selvfølgelig har ikke hun en anelse om hva som skjedde i natt før jeg i det hele tatt har fått fortalt det, så hvorfor spørre? 😂Det er jo ikke akkurat sånn at hun har installert kamera på soverommet mitt, så det er jo åpenbart at hun ikke har en anelse. Er det bare jeg som synes det er rart? Eller er det bare jeg som har alt for lite å finne for tiden så jeg tenker over den minste ting? Kanskje jeg kommer ut av denne perioden og er en skikkelig særing som skal stille spørsmål ved absolutt alt. Lets hope not, haha.

Hva skal dere i helgen forresten? Jeg har ikke så mange andre planer enn å spille inn TikTok, YouTube, blogge og gå masse turer med Celine. Jeg kjenner at jeg savner hverdagen skikkelig, og jeg gleder meg sånn til alt er tilbake til normalt igjen. Tenk når vi kan gå ut å spise på restauranter, dra på kino, jobb, være sammen med venner og familie, feste og reise igjen? Det er i disse tider vi ser hvor mye vi egentlig tar forgitt, og at de tingene vi ser på som “normalt” egentlig er så viktige for oss. Ikke det at det er så viktig å feste, men jeg savner bare det å kunne ha en skikkelig jentevors og rett og slett bare være sammen med vennene mine. Vi må bare trøste oss med at det ikke kommer til å være sånn for alltid, og jeg har allerede sett flere videoer fra Kina at de lever som normalt igjen. Om dette er sant eller ikke vet jeg ikke, men det gir i alle fall meg et lite håp om at vi snart også kan være der <3

Vi får bare bruke denne tiden på å gjøre alle de tingene vi vanligvis ikke tar oss tid til, så slipper vi å gå rundt med dårlig samvittighet for alt vi ikke har gjort når hverdagen er tilbake. Jeg håper uansett at dere får en fantastisk helg <3 

5 kommentarer

5 thoughts on “DET RARESTE SPØRSMÅLET

  1. Hehe, vi syns sikkert det er litt gøy at andre gjetter hva vi gjorde… I dont know! 😉
    Syns det er værst å tenke på at det blir en god stund til jeg treffer familien igjen. Blir alene påske på meg… Men, jeg skal virkelig ikke klage, jeg skal klare meg helt fint! Ha en fin helg, fine deg! Klem! <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *