DET SKREMMER MEG

Categories Blogg

Reklame |

I går var Elise, Fredrik og jeg på kino. Jeg tror faktisk dette er min første kinotur dette året, ettersom at det ble lockdown etter at jeg kom fra Sri Lanka. Det har jo også vært så ekstremt mye som har skjedd det siste halvåret, så jeg må jo ærlig innrømme at kino ikke er det første jeg har prioritert. Vi så “Greenland” som forresten er en av de beste filmene jeg har sett på veldig lenge. Den var utrolig bra, men også ganske skremmende. Det er en katastrofefilm, og det er skremmende å i det hele tatt tenke tanken på at noe sånt kan skje.

Det høres kanskje litt rart ut å si, men jeg har i mange år vært veldig redd for naturkatastrofer. Jeg har for eksempel ikke klart å sett skjelvet eller Bølgen, for jeg vet at det kommer til å påvirke meg negativt. Jeg var også kjempestressa da Elise og jeg var i Sri Lanka og da jeg var i Bali. Jeg gikk også rundt med en konstant ubehag da jeg var i Thailand for noen år tilbake, og var veldig skeptisk med å leie et hotell som lå så nærme havet som det gjorde.

Jeg må derfor innrømme at Greenland skremte meg skikkelig, og plutselig sitter jeg her med en ny bekymring. Jeg vet ikke hva det er, men det er ingenting som er mer skremmende enn naturkatastrofer og ting vi har null kontroll over. Jeg er jo også en av de menneskene som tror på Aliens, for så lenge det finnes liv på jorda så må det jo også eksistere på andre planter. Jeg kan uansett ikke tenke og fundere for mye på det, for jeg blir seriøst livredd 😂

Jeg vil uansett anbefale filmen på det sterkeste, men om du er en som bekymrer deg like mye som meg så ville jeg kanskje holdt meg hjemme. Er det forresten noen av dere som har sett den, og hva synes dere? 

2 kommentarer

2 thoughts on “DET SKREMMER MEG

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *