RABATTKODE PÅ NELLY

Categories Blogg

Reklame | Nelly

Hei fine dere 💕 Jeg har ENDELIG fått rabattkode på Nelly til dere, noe jeg vet har vært veldig etterspurt den siste tiden. Den gir dere hele 25% rabatt på alt fra NLY by NLY. Rabattkoden er gyldig i 48 timer fra publisering ❤️ Bruk kode: SOFIENILSEN25. Jeg tenkte at jeg skulle vise dere hva jeg har handlet hjem denne måneden. Som jeg har sagt tusen ganger før, Nelly har fått SÅ mye fint, og jeg har akkurat fått meg en ny favorittjakke som kommer til å bli mye brukt denne høsten.

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL NELLY

Hoodie HER / 25% rabatt ved bruk av SOFIENILSEN25. 

Topp HER & Shorts HER / 25% rabatt ved bruk av SOFIENILSEN25. 

Verdens beste genser HER 

Sett HER / 25% rabatt ved bruk av SOFIENILSEN25. 

Min nye favorittjakke finner du HER

Kjole HER / 25% rabatt ved bruk av SOFIENILSEN25. 

Joggebukse HER / 25% rabatt ved bruk av SOFIENILSEN25.

Bodysuit HER / 25% rabatt ved bruk av SOFIENILSEN25.

Genser HER / 25% rabatt ved bruk av SOFIENILSEN25.

Bukse HER / 25% rabatt ved bruk av SOFIENILSEN25.

Topp HER / 25% rabatt ved bruk av SOFIENILSEN25.

Genser HER / 25% rabatt ved bruk av SOFIENILSEN25.

Kjole HER 

Genser HER / 25% rabatt ved bruk av SOFIENILSEN25.

Kjole HER

 

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL NELLY 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *