DET SOM HAR VÆRT BRA, MEN OGSÅ DÅRLIG

Categories Blogg

Jeg tenkte å ha en liten oppsummering av den siste måneden, så da tenkte jeg å ha med det som har vært bra, men også det som ikke har vært fult så bra. Enjoy ♥ 

Tatt av Håkon Jørgensen

👍 Jeg har vært så happy den siste tiden for det begynner endelig å nærme seg FESTIVALSOMMER!!!!!!!!!

👍 Jeg har endelig blitt flink med penger, det var på tide etter alt for mange år med et veldig høyt forbruk. Jeg har brukt så mye penger de siste årene, dere aner virkelig ikke. Jeg brukte jo også opp halve sparekontoen min for å satse på bloggen for to år tilbake. Jeg kan jo ikke akkurat si at det ikke var verdt det, men det er jo litt kjipt at jeg ikke har de pengene nå. 

👍 Jeg har vært flink til å starte tidlig med pakkingen slik at jeg ligger godt an nå som det begynner å nærme seg. Jeg skal pakke litt og litt hver dag fremover nå, men jeg vil tørre å påstå at vi har pakket ned ca 70% av leiligheten. 

👍 Jeg dro til Los Angeles sammen med jentene mine! 

👍 Jeg har signert en avtale som har vært en stor drøm og et mål veldig lenge nå, jeg kan nesten ikke tro at det er sant. Jeg gleder meg SÅ mye til jeg kan dele det med dere <3 åååh!!

👍 Jeg klarte å være flink med å oppdatere bloggen selv om jeg var på ferie, og det er absolutt noe jeg er stolt av. Det er ikke alltid bare bare å motivere seg selv til å sitte foran pc-skjermen når man egentlig vil ut å gjøre noe helt annet. 

👍 Jeg er jo så heldig å ha mange gode venner i livet mitt, noe jeg er evig takknemlig for. Jeg har jo lenge følt at jeg ikke har plass til flere venner med tanke på at jeg ikke føler at tiden strekker til. Jeg har likevel blitt så heldig å bli kjent med Elise, som virkelig er verdens fineste jente. Vi møttes på Stavern i fjor, og har holdt kontakt siden da. Det som er så bra er at hun også bor i Trondheim, noe jeg er veldig veldig glad for. Jeg gleder meg generelt til å se vennene mine der oftere, sånn som Mallepalle til høyre på bildet ;***

👎 Etter at jeg var med på Paradise Hotel selv så ble det liksom aldri det samme igjen, så jeg har nesten ikke fulgt med de siste sesongene. Så kom Martine til Los Angeles å fikk meg skikkelig hekta på det ettersom at det har blitt så spennende de siste ukene. Det her er vel første sesongen på veldig lenge med skikkelig mye spill og litt drama. Det har jo alltid vært to allianser mot hverandre, men i hver sesong så er det jo alltid sånn “nei, alle spiller på lag hehe”, noe det absolutt ikke er i denne sesongen. 

👎 Det er jo egentlig en veldig bra ting, men som dere vet så stresser lån og gjeld meg veldig mye, så det var utrolig skummelt å signere under lånepapirene. Det som kanskje var mest kjipt er å se hvor mye man faktisk betaler i rente haha. 

👎 Jeg ble plutselig veldig allergisk mot pollen, noe som gjorde at jeg var kjempedårlig i godt over to uker. Jeg merker heldigvis ikke noe til det nå, så la oss krysse fingrene for at det fortsetter å være sånn!

6 kommentarer

6 thoughts on “DET SOM HAR VÆRT BRA, MEN OGSÅ DÅRLIG

  1. Jeg må bare få si at det filteret du har begynt å bruke, og som du har på ditt nyeste Instagram bildet. Det er ikke særlig pent! Det ser ut som om du har tatt bilde med en iPhone 3 der kamera er knust!!!

  2. Eg fekk og sjokk over kor mykje med må betale i renter. Me må jo betale halvparten av summen ein betaler inn :-O

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *