EN ANNERLEDES 17.MAI

Categories Blogg

Dette tror jeg må være den første 17.mai på mange år der jeg ikke har en eneste plan, noe som selvfølgelig er litt merkelig. Jeg kjenner bare at jeg ikke orker at hele dagen skal være en lang fest som det har vært de andre årene, så jeg tror nok at jeg skal ta det rolig i år. Det verste med å skrive at jeg ikke har en eneste plan er at jeg mest sannsynlig nå vil gjøre det motsatte, sånn er det ALLTID!! haha. 

Jeg hadde egentlig veldig lyst til å reise til Trondheim, men i og med at det er så nære flyttingen så velger jeg å holde meg hjemme i Oslo istedenfor. Jeg vet jo heller ikke når jeg kommer til å feire 17.mai her igjen, så det er vel kanskje like greit å nyte de siste ukene i hovedstaden. Jeg har jo klart å pakke ned alle klærne mine, så jeg må kanskje komme meg ut for å finne meg en kjole eller noe haha. 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *