DET SOM HOLDER MEG VÅKEN OM NATTEN

Categories Blogg

☁️ Alle mine bekymringer rundt Celine.. Jeg vet jeg har snakket mye om dette, og jeg beklager så mye om jeg snakker for mye om det. Jeg tror det bare begynner å gå opp for meg at hun begynner å bli gammel, og den tanken skremmer meg så mye 😭 Er det noen av dere som har vært gjennom det samme, og har noen gode tips til å få endret tankegangen litt?

☁️ Jeg overtenker alt som kan overtenkes, og jeg er veldig en sånn person som tenker og analyserer hvordan andre oppfatter meg. Er det for eksempel noen som kommer bort til meg på gaten for å ta bilde eller snakke, så kan jeg ligge å tenke på om jeg var hyggelig nok. Burde jeg snakket mer? Smilte jeg nok? Var jeg imøtekommende? Jeg er sånn når det kommer til venner og familie også, og det er sååå irriterende for det er jo kun jeg selv som tenker over det?😂 Første gang jeg møtte Yasmine så hadde jeg så fylleangst dagen etter for jeg selv følte at jeg hadde vært helt jævlig, og hun var bare sånn “what nei!? du var jo så søt”. Det sier kanskje litt om hvor mye jeg kan overtenke hver minste lille situasjon, haha..

☁️ Jeg scroller alltid gjennom videoer på Facebook før jeg legger meg, og det er virkelig noe jeg må slutte med. Jeg ødelegger ofte nattesøvnen min for det er så mye grusomt som skjer i verden. Det gjør meg bare så lei meg å se alt enkelte mennesker og dyr går gjennom, og det får meg til å føle meg dritt for å ha det så bra som det jeg har det. Jeg kjenner ofte på dårlig samvittighet for å ha det bra, men der regner jeg med at jeg ikke er den eneste? Er det noe jeg tror vi alle må bli flinkere til så er det å sette pris på alt vi har i livet vårt, det er virkelig ikke noe man må ta forgitt.

☁️ Er jeg den eneste som tenker overdrevent mye over “hva om jeg hadde gjort sånn og sånn, hvordan ville livet vært i dag?”. Jeg var for eksempel veldig usikker på om jeg skulle dra til Mexico for å være med på Paradise Hotel da jeg var veldig forelsket i en gutt her hjemme. Jeg visste jo innerst inne at vi aldri kom til å funke, men jeg holdt likevel på å ikke reise på grunn av han. Tenk om jeg ikke hadde gjort det?! Hvor annerledes ville ikke livet mitt vært i dag? Jeg skulle jo egentlig dra til Los Angeles for å studere til å bli makeup-artist, så hvordan ville livet vært der? Hva ville skjedd om jeg dro dit? Jeg synes seriøst det er skremmende å se hvor stor betydning enkelte valg kan ha for fremtiden din, og tanker som dette holder meg ofte våken om natten 😂

li☁️ Jeg har fått en helt utrolig mulighet den siste tiden. Dette har vært noe jeg har drømt om så lenge jeg kan huske, men jeg har nok vært for redd til å prøve. Det skremmer meg bare å tenke på at jeg har takket ja til det, og jeg både gleder og gruer meg til å dele denne nyheten med dere. Jeg er så spent på reaksjonene, og ikke minst hvordan det kommer til å være for meg. Jeg vet jo innerst inne at dette kommer til å være en utrolig reise, og at jeg ikke kommer til å angre et sekund. Jeg må seriøst klype meg i armen for å forstå at det faktisk skal skje 😭💕

11 kommentarer

11 thoughts on “DET SOM HOLDER MEG VÅKEN OM NATTEN

  1. Kjenner meg SÅ igjen med overtenking! Ikke blandt folk, men mer sånn at jeg alltid må ha en plan b og c, i tilfelle noe går galt! Planlegger ting i minste detalj heeelt unødvendig! SÅ slitsomt! Suger så mye energi! Nå ble jeg veldig spent på hva nyheten er! Gleder meg masse til å høre hva det er! Wiii! God klem, gode deg! <3

  2. Hei😊

    Angående det med at hunden din er gammel å at du er bekymret å gryer deg sjønner jeg veldig gått❤ det er ikke morsomt å miste sin beste venn. Det er kjempe kjipt å leit, men husk på alle gode minnene du har med henne å at du har vært heldig å hatt henne så lenge som du har🥰 d er vondt, men hun får d nåkk kjempe fint i hunde himmelen❤ jeg har selv måttet si hade til mange dyr som jeg er oppvokst med, som har vært ekstremt nær meg, som var både hund å hest, men jeg fikk oppleve at jeg måtte ta ene hunden min pga hofte problemer som ikke var morsomt tanken på at han ble bare 11 mnd, å min hest som jeg hadde i litt åver 7 år, som var min beste terapi jeg noen gang kunne ha. Så jeg sjønner gått at du tenker på henne, det gjør jeg med mine dyr❤ bare husk å bruk mye tid så du ikke angrer på noe, som du ikke skal heller. Så håper jeg at det går fint med deg, å at du har noen veldig nærme som du kan snakke om dette meg❤ det å ha dyr er ikke bare lykke, d er trist med d å, men aller mest så er all den tid å lykke enn har sammen med di😍 lykke til🥰 gått at du deler det du føler på❤❤

  3. Når det kommer til det å takle hundens alderdom, hadde i hvert fall jeg utrolig godt av å ta min på helsesjekk to ganger i året. Da var det full pakke med blodprøve og urinprøve, og på den måten fikk vi oppdaget testikkelkreft (snippsnapp, så var det problemet ute av verden) og nyre- og leversvikt (satte han på spesialfór og han levde helt fint uten det minste tegn på det i fire år til). På termindatoen med datteren min i magen viste han meg for første gang at han nå var sliten, da var han akkurat bikket 13 år. Jeg dro rett til veterinæren og fikk vite at hjertet hans hadde vokst seg større, og at det ikke ville være lenge igjen. Hun forsikret meg om at han ikke hadde det vondt, så jeg fikk tre nydelige måneder til sammen med min aller beste venn i verden <3

  4. Grunn til at ho e blitt gammel er for st du har gitt ho et godt liv, uansett utfall så vil minnene etter henne alltid være med deg.
    Ikke no pep talk men jeg vet at hunder som har det godt lever lenge og det at hu har levd et godt liv er pga deg.

  5. Grunn til at ho e blitt gammel er for at du har gitt ho et godt liv, uansett utfall så vil minnene etter henne alltid være med deg.
    Ikke no pep talk men jeg vet at hunder som har det godt lever lenge og det at hu har levd et godt liv er pga deg.

  6. Sitter litt i samme bekymring når det kommer til hunden din. Min er også nå på “overtid” i forhold til hva rasen blir, og merker mer og mer at han begynner å bli gammel. Vet selv ikke hvordan jeg skal takle det når han går bort, men jeg prøver å ikke ta stilling til den bekymringen enda (så fremt han er i godt humør og grei form). Vi er heldige som har verdens beste firbeinte venner <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *