DET SOM SKJER MELLOM HIMMEL OG JORD

Categories Blogg

Reklame | Annonselenker Nelly

Jakke. HER  (30% rabatt) / Genser. HER / Lignende bukse. HER / Sko. HER

I dag klarte jeg endelig å komme meg opp til normal tid igjen, og det føles skikkelig digg. Som jeg har nevnt litt tidligere, så har jeg hatt veldig problemer med søvn de siste ukene, noe som har gjort at jeg ikke har klart å stå opp så tidlig som jeg ønsker.  Jeg er jo i tillegg en sånn person som blir “lei meg” om jeg sover for lenge, så det er virkelig på tide å bryte ut av de dårlige rutinene.

Martine kommer snart å henter meg, for i dag skal vi reise til han klarsynte som jeg har snakket om tidligere. Det begynner å bli en god stund siden jeg var der sist, så jeg kjenner at jeg trenger “påfyll”. Vi har snakket om å gjøre dette siden vi møttes på Paradise i 2017, så det var virkelig på tide. Det som er litt morsomt med oss er at hver gang vi planlegger noe så tar det flere måneder eller i noen tilfeller år før det skjer. Vi er veldig flinke til å planlegge morsomme ting, det er bare synd at vi er så dårlige til å gjennomføre de.

Jeg lover at jeg skal oppdatere dere etter timen for å si hva jeg tenker/føler. Jeg blir alltid satt ut etter å ha vært der, for det er faktisk ganske skremmende? at et menneske kan vite så mye om deg, til og med ting du aldri har fortalt tidligere. Mamma var hos en spådame for mange år tilbake, og hun var veldig sikker på at jeg kom til å gifte meg med noen med utenlandsk bakgrunn. Jeg husker at jeg var veldig sikker på at det kom til å bli en amerikaner med tanke på at jeg alltid har hatt lyst til å flytte dit, men jeg tror nok egentlig at hun tok veldig feil, haha. Eller… så kan det kanskje være at Morten har noen utenlandske genser som vi ikke vet om? Jeg synes ikke han ser “typisk norsk” ut, og jeg trodde helt ærlig at han var blanding med noe annet første gang jeg møtte han. Jeg tenker enten litt spansk eller italiensk? haha.

10 kommentarer

10 thoughts on “DET SOM SKJER MELLOM HIMMEL OG JORD

  1. Jeg anbefaler deg å se Derren Brown: Infamous på Netflix! Jeg har null tro på klarsynte ol. og denne episoden er bare en bekreftelse på at spåkoner og klarsynte bare er lureri!

  2. Kan du si hvem denne spåmannen er og om han treffer på det han sier? Har kommet til et punkt der jeg kunne trengt og snakke med en spåmann..

  3. Virker som blogging kan være en slitsom jobb. Det som går igjen hos mange av dere er at dere er mye syke og har dårlige søvnvaner. Synes også det er merkelig at dere skriver om hvor syke dere er for neste dag kommer innlegg om at dere har vært på trening. Man bør vell ikke trene når man er syk.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *