NOEN AV MINE FØRSTE BLOGGINNLEGG

Categories Blogg

For en stund tilbake klarte jeg å få tak i mitt gamle arkiv ved hjelp fra en helt fantastisk bloggleser. For dere som ikke vet så hadde jeg en blogg lenge før denne, men jeg slettet den i panikk da bestevenninnen min sendte min daværende kjæreste linken til bloggen. Jeg angrer jo veldig på at jeg slettet den dag i dag, men det er jo ikke noe å gjøre med det. Jeg tenkte likevel at det kunne være morsomt å dele noen av mine første blogginnlegg med dere.

Måtte bare ha med et iphone chille bilde lizzm

Overskrift: Deilig med ferie

Kan ikke beskrive hvor godt det er med ferie. Det å kunne være oppe så lenge du vil å sove så lenge du vil er utrolig digg. Du trenger ikke haste deg opp om morgenen når klokka ringer, nå kan jeg ligge å dra meg så lenge jeg bare vil. Jeg får også gjort mer ut av dagene, når det er skole så er jeg så trøtt og sliten at jeg ikke orker noe annet enn å trene og sove. Så idag skal jeg kjøre litt, trene og være med noen av mine søte venninner. Akkurat nå ligger jeg som et slakt på sofaen, ser på tv og koser meg skikkelig.
Hva gjør dere nå?

Overskrift: Slapp søndag

Idag har det ikke skjedd noe mer spesielt enn at vi har sett film å spist masse godteri.Tror ikke dagen kommer til å gå ut på noe mer spennende enn det. Skal en iiten tur ut å øvelseskjøre idag, da blir det øving på trafikklys å rundkjøringer, noe som kommer til å bli utrolig skummelt. Men skal man ha lappen så må man bare øve. Hva skal du idag?

Overskrift: Angrer jeg?

Tenkte jeg skulle skrive et innlegg nå om tatoveringer og piercinger. Jeg har ofte fått spørsmål ” angrer du på at du tok tatoveringen? Angrer du på piercingen din” Når jeg var 13år gammel, så var det veldig inn i tromsø å ha piercing over leppa, noe ALLE skulle ha. Jeg var selvfølgelig en liten fjortis som ville dulte etter alle andre, så bak mamma sin rygg var jeg å stakk piercing over leppa med ei venninne. Dette var da en slitt sjappe i lille Harstad by som nok dreit i at vi bare var 13år gamle, fikk han penger var vel det greit. Nå 4år etter, sitter jeg her og angrer som bare det. Jeg tok piercingen ut for ca 2 år siden, enda har ikke den ytterste huden grodd, så jeg går rundt med et lite hull i ansiktet. Dette er da VELDIG PENT, alle misunner meg for det!! nei, det er faktisk ikke noe fint i det hele tatt. Så jeg ber alle dere som har tenkt å ta piercing i ansiktet, TENK DERE GODT OM.

Etter å ha lest gjennom disse innleggene var det kanskje like greit at bloggen ble slettet, haha! Jeg har på en måte alltid vært veldig takknemlig for at jeg ikke ble en kjent blogger da jeg var ung, for det hadde vært litt kjipt å ha noen av meningene mine fra da jeg var 13-16 år ute på nettet, hehe! Jeg river meg jo av og til i håret over ting jeg bare skrev for et år siden, så jeg vil ikke tenke på hvordan det ville vært om arkivet mitt fra 2009 lå ute.  En liten funfact; Jeg redigerte bort piercingen min på dette bildet.

7 kommentarer

7 thoughts on “NOEN AV MINE FØRSTE BLOGGINNLEGG

  1. Hva er det egentlig Morten gjør? Han gikk jo på phs da han var med på paradise gjorde han ikke?

  2. Id hate to tell you, men det «hullet» forsvinner ikke. Har det samme selv, og jeg tok ut min for 8 år siden! Vurderer laser for det.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *