DET TREDJE HJULET PÅ VOGNA

Categories Blogg

Oppskrift; 1 hel løk, kylling eller kjøtterstatning og creme fraiche.  Stek først kylling, så bruner du løken før du tilsetter creme fraiche. Tilsett salt og pepper, og la det småkoke i noen minutter.
Sett pizzaen inn i ovnen på 225 grader, så drysser du over ruccula og pinjekjerner. 

Akkurat nå sitter jeg i sofaen å jobber mens Julie og Morten prøver å lære seg et spill som heter risk. Jeg har aldri vært spesielt glad i brettspill, så det passet seg derfor perfekt at jeg kunne skylde på jobben for å slippe unna. Jeg må jo jobbe selv om jeg er på hyttetur, så hvorfor ikke bruke tiden når de andre er opptatt? Jeg synes det er så koselig at vennene mine går så godt overens med Morten, slik at vi kan dra på hyttetur der den ene blir det tredje hjulet på vognen. Som jeg nevnte i går så er det ikke stress å være rundt Morten og meg, for vi er ikke det kjæresteparet som kun ligger å kysser og koser. 

Vi er jo egentlig bare som en liten familie på tur, bare at Julie og jeg er foreldre. Vi lager mat og rydder, mens Morten ligger på sofaen å slapper av. Det er vel egentlig sånn det er hjemme også, han har jo faktisk ikke satt på en vaskemaskin siden vi flyttet inn haha. Det skal sies at han ikke bare ligger på sofaen hjemme, men han kan til tider være ganske bortskjemt. Sånn er det vel når man bor sammen med noen som lider av OCD. Jeg gir han nok ikke så mange sjanser til å rydde heller da jeg ikke klarer å la det stå i noen minutter ekstra. 

Jeg skal la være å mase om det i helgen, for nå skal vi virkelig bare kose oss. Vi er på en nydelig hytte langt unna absolutt alt og alle, og det er lenge siden jeg har hatt det så bra som det jeg har det akkurat nå. Jeg skulle nesten ønske at jeg klarte å legge fra meg sosiale medier i helgen, men jeg får dårlig samvittighet om jeg ikke oppdaterer alle dere som trykker dere inn her hver eneste dag. Det er uansett ikke noe stress å ligge på sofaen å blogge, det er bare at jeg blir litt mindre tilstedet. Jeg pleier likevel å tenke at om jeg hadde hatt en annen jobb så er det ikke sikkert at jeg kunne vært her akkurat nå. Selv om jeg noen ganger må være litt mindre sosial, så kan jeg heldigvis være med på det meste da jeg kan ta meg meg jobben over alt. 

Nå skal jeg komme meg ut på en tur med Celine, så vi snakkes senere 🖤

5 kommentarer

5 thoughts on “DET TREDJE HJULET PÅ VOGNA

  1. Så du leser alt det negative om deg på Jodel? Siden du hadde behov for å forklare at Morten fungerer så bra med venninnen din, på hennes hytte hvor hun faktisk ønsket jentetur.
    Har du noen gang lurt på hvorfor så mange ikke liker deg? Tror du virkelig alle er ulykkelig troll?

  2. Så koselig dere ser ut til å ha det! Håper dere nøt det max! Og fine bilder!😁
    Klem til deg goding!❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *