TING JEG IKKE FORSTÅR AT ANDRE IRRITERER SEG OVER

Categories Blogg

🤔Jeg forstår meg ikke på de som irriterer seg over den minste ting ved menneske rundt seg. Du vet de som ikke talker at du har lysstyrke på telefonen, de som får fnatt av mennesker som skriver på tastatur eller de som virkelig blir sint for smattelyder. Ja, det kan være slitsomt å høre på, men det har aldri gjort meg sint før haha. 

🤔Jeg kan dessverre irritere meg litt for lett i trafikken, men kan vi være så snill å snakke om de som blir så sint at de holder inne tuten i flere timer? For å så råkjøre etter deg, blinke med lysene og typ forfølge deg hjem. Det er så mange sinte mennesker i trafikken, ikke rart det er mye ulykker. 

🤔 Er det en ting jeg virkelig ikke kan forstå meg på så er det mennesker som irriterer seg over været. Jeg er helt enig i at det er kjipt om det regner en uke i strekk, men jeg går aldri å irriterer meg over det. Vi kan jo ikke akkurat kontrollere været, så hvorfor brukte så mye tid og energi på det? 

🤔 Jeg er enig med at det kan være irriterende å se mennesker du bryr deg om gjøre dumme valg uten at de orker å bry seg om andre sine meninger, men er det virkelig noe man egentlig kan bli irritert over? Det kan godt være at det er normalt, men jeg tenker bare sånn at det er bedre at man lærer selv. Mennesker må ta feil valg for å kunne lære, og ikke alltid høre på de tingene alle rundt deg mener. Når alt kommer til alt så er det ikke du som skal leve det livet, så om du føler en avgjørelse er feil så kan du heller være takknemlig for at det ikke er ditt liv. 

🤔 En annen ting jeg tror jeg aldri kommer til å forstå meg på er de menneskene som irriterer seg over hvordan andre går kledd, sminker seg, farger håret and you name it. Altså, HVORFOOR???

🤔 Sist men ikke minst, mennesker som irriterer seg over at andre mennesker irriterer seg og dedikerer et helt blogginnlegg til det 🤪

Hva irriterer du deg over? 

11 kommentarer

11 thoughts on “TING JEG IKKE FORSTÅR AT ANDRE IRRITERER SEG OVER

        1. spørs hvor gammel du er. Studentene og de som akkurat har fylt 20 drar på typ Studio og The Mint som er mer klubb. Er du ute etter plasser der du kan snakke, men også danse så vil jeg anbefale Søstrene & Fire fine 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *